Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2025, 00:00
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Мова тендерної документації- українська.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 9 853 257 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 98 532 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 200 000 UAH |
| Замовник: | управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області |
| ЄДРПОУ: | 32009931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Литовченко Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | +380463123117 |
| E-mail: | ugkgtab@i.ua |
| Місцезнаходження: | 16600, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прощенка Станіслава, 20 |
5 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачає надання в складі пропозиції учасника «Довідки у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг. № з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази, технологій К-сть, шт Правовий статус набуття * Документ, підтверджуючий право набуття ** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; ** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Обов’язковою умовою є наявність матеріально-технічної бази. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі пропозиції: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - копії свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України. - акти приймання-передачі Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.» Учасником на виконання вимоги в тендерній пропозиції надано довідку №82/1 від 03.03.2025 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В п.12 таблиці вказано обладнання віброплита Wiber UGMS-12U, підтвердженням власності вказано інвентарну картку №54, яка відсутня в складі пропозиції. Також, п. 17 таблиці містить інформацію про право користування Навантажувачем ковшовим Changlin 936X, але в колонці 5 не вірно вказано номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. В довідці №82/1 від 03.03.2025 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня інформація про право користування орендованими вагами у ФОП Козенко М.М., відсутня інформація про наявність матеріально-технічної бази (визначення: матеріально-технічна база суб’єкта господарювання - земельні ділянки, будівлі, приміщення, матеріальні ресурси, засоби виробництва та документи, необхідні для провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності;) з підтверджуючими документами щодо правового статусу набуття. Учасником не надано оригінал листа-підтвердження від ФОП Козенко М.М. щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку про наявність МТБ, де вказати право користування автомобільними вагами, наявність матеріально-технічної бази (або приміщення, або майданчику для зберігання техніки тощо) та надати підтверджуючі документи щодо правового статусу набуття, надати інвентарну картку №54, що підтверджує у власності учасника обладнання віброплити Wiber UGMS-12U, також в колонці 5 вірно вказати номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Навантажувача ковшового Changlin 936X, а саме: ЕЕ№058835. Учаснику надати оригінал листа-підтвердження від ФОП Козенко М.М. щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.3.9 гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що згоден надати послуги, що зазначені в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації), без одержання попередньої оплати та відстроченням розрахунків за надані послуги на строк до 90 календарних днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат). Учасником на виконання вимоги в тендерній пропозиції не надано вказаного гарантійного листа відповідно п.3.9 Додатку 5. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що згоден надати послуги, що зазначені в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації), без одержання попередньої оплати та відстроченням розрахунків за надані послуги на строк до 90 календарних днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат). Вимога ТД: Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 2.3 підтвердження наявності асфальтобетонного заводу (-ів) відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації: « 1) АБЗ повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В. 2.7:119-2011, СОУ 42.1-37641918-106:2013, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл з усіма додатками (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу та докази нарахування і сплати екологічного податку за попередній квартал (податкова декларація, платіжні доручення).» Учасником на виконання вимоги в тендерній пропозиції надано Атестат виробництва від 21.02.2024 року терміном дії до 20.02.2026 року та договір на проведення атестації № 570 від 20.02.2024 року з додатками терміном дії до 31.12.2024 року. В додатковій інформації Атестату вказано, що проведення технічного нагляду за станом виробництва має відбуватися один раз на рік. Таким чином, учасником не надано звіт з проведення технічного нагляду за станом виробництва. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати підтвердження проведення технічного нагляду за станом виробництва (Звіт технічного нагляду).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.