Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 843 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 215 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: відсутній розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 6.3.4 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.