Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 177 244 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 886,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 650 880 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Якименко Анна Юріївна |
| Телефон: | +380939118808 |
| E-mail: | sv.tender105@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
20 |
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 51 від 30.04.2025 Уповноважена особа __________________ А. ЯКИМЕНКО Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) Ідентифікатор закупівлі : № UA-2025-02-21-007804-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" код за ЄДРПОУ 37563856 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП", код за ЄДРПОУ 37563856, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-21-007804-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 9 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 9. Копія сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «8. ISO 50001 НААУ.pdf», який містить сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ» та файл «8. Атестат про акредитацію Фактум.pdf», який містить атестат про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ», що не має права видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO. Оскільки, наданий атестат про акредитацію разом із сферою акредитації не містять інформацію про будівництво щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати копію сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг. 2. Відповідно до пункту 9 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 6. Копія сертифікату ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг. 7. Копія сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг. 8. Копія сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файли «8. ISO 9001 НААУ.pdf», «8. ISO 14001 НААУ.pdf» та «8. ISO 45001 НААУ.pdf», які містять сертифікат ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», які видані ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ» та в яких зазначено Атестат про акредитацію № 8О120 від 25.07.2024. Учасником у складі пропозиції надано файл «8. Атестат про акредитацію Євростандартсертифікація.pdf», який містить Атестат про акредитацію № 8О120 від 13 квітня 2023 року. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ» № 8О120 від 25.07.2024. виданий. 3. Відповідно до пункту 17 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 17. Проєкт договору надається у складі тендерної пропозиції Учасника в сканованому вигляді, підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою. *Ціна договору, який буде укладено з переможцем, повинна відповідати сумі аукціону, за якою Учасника визначено переможцем. Вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано архівний файл «6.1. Проект договору.docx.p7s.zip», що містить Проєкт договору, на який накладено удосконалений електронний підпис, проте наданий проєкт договору не завірений печаткою Учасника. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати Проєкт договору надається у складі тендерної пропозиції Учасника в сканованому вигляді, підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою. 4. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон), реквізити (номер рахунку, назва та МФО), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «3.1. Інші довідки.pdf», який містить довідку про Учасника проте зазначена довідка не містить інформації щодо МФО банку та телефон для контактів керівництва. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон), реквізити (номер рахунку, назва та МФО), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності. 5. Відповідно до пункту 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: Учасник надає Довідку за формою наведеною нижче на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У разі якщо техніка/обладнання є власною, Учасником у складі тендерної документації надається оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально). Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «9.1. Довідка МТБ.pdf», який містить довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в п.7 якої зазначено Екскаватор- навантажувач JCB 4CX SITEMASTER – 1- Договір надання послуг – Залучене на підставі Договору №01-09-23-О від 01.09.2023 р. з ТОВ «ЯГУАР». Також учасником у складі пропозиції надано файл «9.2. Договір послуг машин Ягуар.pdf», який містить Договір №01-09-23-О від 01.09.2023 р. з ТОВ «ЯГУАР» проте зазначений договір не містить інформації щодо Екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати Довідку за формою наведеною нижче на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У разі якщо техніка/обладнання є власною, Учасником у складі тендерної документації надається оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально). 6. Відповідно до пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи, зокрема: Обов’язкова наявність наступних працівників: - виконроба (виконавця робіт) або інженера-будівельника з вищою будівельною освітою та досвідом роботи на посаді не менше 5 (п’яти) років (освіта та досвід підтверджується відповідними документами); Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «10.1. Довідка працівники.pdf», який містить Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в п.3 якої зазначений Масюк Юрій Григорович виконавець робіт, проте у складі пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують досвід роботи на посаді не менше 5 (п’яти) років. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати Документи, що підтверджують досвід роботи на посаді не менше 5 (п’яти) років виконавця робіт. 7. Відповідно до пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи, зокрема: Обов’язкова наявність наступних працівників: - інженера з охорони праці, сертифікованого згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність інженер з охорони праці (будівництво) не нижче першого кваліфікаційного рівня. Учасники надають підтвердження наявності Сертифіката «Інженера з охорони праці (будівництво)» не нижче першої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат і кваліфікаційне посвідчення, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій учасників)». Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» має бути виданий відповідним органом сертифікації. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «10.1. Довідка працівники.pdf», який містить Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в п.2 якої зазначений Пугач Олександр Павлович – головний інженер, проте у складі пропозиції учасника відсутнє кваліфікаційне посвідчення, чинне на дату розкриття тендерних пропозицій учасників «Інженера з охорони праці (будівництво)» не нижче першої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати кваліфікаційне посвідчення, чинне на дату розкриття тендерних пропозицій учасників «Інженера з охорони праці (будівництво)» не нижче першої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 32 від 28.03.2025 Уповноважена особа __________________ А. ЯКИМЕНКО Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) Ідентифікатор закупівлі : № UA-2025-02-21-007804-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" код за ЄДРПОУ 43388424 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД", код за ЄДРПОУ 43388424, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-21-007804-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 11 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 10. Копія сертифікату ДСТУ ІSO 37001:2018 IDT (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «24.1. СЕРТИФІКАТ 37001_БФ ІНТЕРЛЮКСБУД.pdf», що містить Сертифікат ДСТУ ІSO 37001:2018 IDT (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та Атестат про акредитацію органу сертифікації, проте Учасником у складі Тендерної пропозиції не надано звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. 2. Відповідно до пункту 14 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник, щодо забезпечення тендерної пропозиції, Учасник повинен надати наступні документи: 14.1. Електронна банківська гарантія, яка повинна відповідати вимогам встановленим у цій тендерній документації; 14.2. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Вказаний документ повинен надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. - листа-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано архівний файл «Гарантія 582.zip», який містить лист – згоду від АТ «ОКСІ БАНК» за вих. № б/н, який не містить інформації щодо внесення змін у випадках передбачених чинним законодавством. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. 3. Відповідно до пункту 9 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 9. Копія сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано архівний файл «24. Сертифікати ISO.pdf», який містить сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ» що не має права видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO. Оскільки, наданий атестат про акредитацію разом із сферою акредитації не містять інформацію про будівництво щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • надати копію сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг.
За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-21-007804-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП", код за ЄДРПОУ 37563856, (далі - Учасник). Відповідно пункту 41 особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.