Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 115 242 142 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 152 421,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 500 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 42698149 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Зубенко |
| Телефон: | 380505748948 |
| E-mail: | dpmdzo-tdv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. Учасник не надав копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт на весь період виконання робіт або гарантійний лист про вивезення будівельних відходів. 1.2. Банківська гарантія не відповідає вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 4.8. розділу 4 додатка 1 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 5.1.4. пункт 5.1. розділу 5 додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується ВИВЕЗЕННЯ відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт на весь період виконання робіт або гарантійний лист про вивезення будівельних відходів. 3.2. Банківську гарантію, яка повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.