Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 548 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 740 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ІНСПЕКЦІЯ ПО КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА |
| ЄДРПОУ: | 21044556 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Акуленко Оксана Володимирівна |
| Телефон: | +380532564693 |
| E-mail: | akuleksusha@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП "ПИВОВАРЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ» (код 3036920812) за предметом закупівлі: Демонтажні роботи (демонтаж незаконно встановлених тимчасових споруд, збірно-розбірних металевих гаражів, МАФів, антипаркувальних засобів, обмежуючих пристроїв, автолавок, спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами, вивісок, вказівників та будь-яких інших конструкцій різного призначення, які розміщені без відповідних документів) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-19-007431-a). Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПИВОВАРЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"» виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: - У Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1. інформацією про технічну специфікацію предмета закупівлі- згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; 2. цінову пропозицію - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; 3. проект договору про закупівлю - згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, із заповненням Учасником відомостей про особу, уповноважену на підписання договору та юридичних банківських реквізитів; 4. листом-згода на обробку персональних даних – згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації 5. Інформація щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (перелік документів наведено у Додаток 5 тендерної документації); 6. Додаток 6 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам. 7. Додаток 7 Перелік документів, що подаються тільки учасником-переможцем процедури закупівлі, після оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір 8. Додаток 8 Лист-зобов’язання 9. Додаток 9 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної Зокрема в Додатку № 6 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ зазначено, що Учасник повинен подати сканований документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 - ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Однак на виконання вимог Додатку № 6 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Учасник надав фотографію даного документа (завірену печаткою). У Додатку № 3 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ. Порядок змін умов договору про закупівлю Учасником були видалені заповнені поля, а саме: інформація про Замовника, в самому початку проекту договору, змінено п.3.1. , видалена інформація про Замовника у розділі XII ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ про закупівлю послуг, видалена інформація про Замовника у додатку №1 та №2 до договору .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.