Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 786 663,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 933,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 33 933,32 UAH |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108672 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vn.npu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Євген Карпенко |
| Телефон: | +380432594412 |
| E-mail: | ulmtz_vinpolise@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням Уповноваженої особи ГУНП у Вінницькій області протокол № 16 від 10.03.2025 Повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції фізичної особи-підприємця «Гумельніку Віталій Іванович» (код № 3255522176) при закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі літери «В» ГУНП у Вінницькій області за адресою: вул. Пирогова в м. Вінниці ІІ черга (коригування), код ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-18-013845-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації: - Кошторисна документація повинна бути складена відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. Учасник в складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження, а саме: ліцензію (завірену копію) та довідку, про наявність сертифікованого програмного забезпечення для розробки кошторисної документації та актів виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «Гумельніку Віталій Іванович» надано гарантійний лист від 03.03.2025 № 2 згідно якого гарантує те, що кошторисна документація буде складена відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних робіт, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, однак ліцензія (завірена копія) та довідка відсутня. 1.2. Відповідно до пункту 10 таблиці «Інші вимоги до учасника» додатку № 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації: - Також учасник у складі пропозиції надає Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості» та ISO 14001:2015 «Система екологічного управління». У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «Гумельніку Віталій Іванович» не надано Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості» та ISO 14001:2015 «Система екологічного управління». 1.3. Відповідно до додатку № 5 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №______ на виконання робіт з капітального ремонту», як невід’ємної частини до тендерної документації, пункту 13 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» додатками є зокрема: - Календарний план робіт (додаток №2). У складі тендерної документації ФОП «Гумельніку Віталій Іванович» надано календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, яким передбачено роботи за період з квітня по грудень 2025 року відповідними працівниками згідно довідки № 6 від 03.03.2025. Однак, за результатами аналізу вищевказаного графіку установлено, що для вчасного виконання ремонтних робіт необхідно залучити більшу кількість кваліфікованих працівників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2 до тендерної документації. 2.2. Додаток 3 до тендерної документації. 2.3. Додаток 5 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник процедури закупівлі повинен надати: - ліцензію та довідку про наявність сертифікованого програмного забезпечення для розробки кошторисної документації та актів виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3; - сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості» та ISO 14001:2015 «Система екологічного управління»; - довідку про вжиття заходів щодо залучення необхідної кількості кваліфікованих працівників для виконання ремонтних робіт згідно календарного плану робіт до 25.12.2025. Уповноважена особа ГУНП у Вінницькій області Владислав КАСЯН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.