Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 465 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 325 UAH |
| Замовник: | Військова частина А0456 |
| ЄДРПОУ: | 26613823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілля Генкін |
| Телефон: | +380949960840 |
| E-mail: | zakupivli.ukbr@navy.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
За результатами розгляду пропозиції ТОВ “П.С.БІЛДІНГ” (код ЄДРПОУ 43368429) (далі – Товариство) встановлено наступне: 1. Вимогою пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), серед іншого підтверджується учасниками відбору шляхом надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо виконання робіт, довідка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактних даних), предмета договору (договорів), ціни договору (договорів), стану належного виконання договору (договорів) та копії договору (договорів) (з усіма додатками, усіма Довідками форми КБ-3, першими та останніми сторінками усіх Актів форми КБ-2в або Акт звірки взаєморозрахунків) щодо виконання робіт. У складі пропозиції Товариства наявні зазначені вище документи. Разом з цим, сума визначена у пункті 3.1 аналогічного договору (файл “3 Договір ЗЕ.10-12.КР від 25 березня 2020 р..pdf” 05 березня 2025 12:39) відрізняється від суми у Довідці про наявність документального підтвердження досвіду про виконання аналогічних договорів (файл “3 Інформація про аналогічні договори.pdf” 05 березня 2025 12:39). 2. Вимогою підпункту 1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати ціну за формою договірної ціни (з розрахунками), визначеної згідно “Настанови з визначення вартості будівництва” Кошторисних норм України зі змінами (далі – Настанова) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Додатку 30 Настанови (з локальними кошторисами Додаток 1 Настанови), розрахунок подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 *.imd). У складі пропозиції Товариства наявні зазначені вище документи. Разом з цим, договірна ціна учасником визначена твердою (файл “5 Кошторис.pdf ” та “5.imd” 05 березня 2025 12:39), що суперечить пункту 3.2 Додатку № 3 до тендерної документації. 3. Вимогою підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати календарний графік виконання робіт згідно Додатку № 2 до Додатку № 3 до тендерної документації. У складі пропозиції Товариства наявні зазначені вище документи. Разом з цим, загальна сума робіт визначена у графіку виконання робіт (файл “7 Календарнии_графік.pdf” 05 березня 2025 12:39) відрізняється від договірної ціни визначеної учасником (файл “Кошторис.pdf” 05 березня 2025 12:39). 4. Вимогою підпункту 7 пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати довідку у довільній формі про дотримання заходів із захисту довкілля при виконанні робіт. У складі пропозиції Товариства наявна зазначена вище довідка (файл “15 Про заходи довкілля” 05 березня 2025 12:39), проте учасником у довідці зазначено не вірний номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Частиною 9 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.