Закупівлю оголошено - 17-02-2025, 20:01. Дата останніх змін - 10-03-2025, 00:00

Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варсь... Державна закупівля - UA-2025-02-17-014141-a Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" від 2/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-17-014141-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-17-013492-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 20:01
по 27-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 20:01
по 02-03-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
37826823
37 826 823 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:378 268,23 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:189 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
ЄДРПОУ:38337116 Досьє YouControl
Контактна особа:Левковець Антон Вікторович
Телефон:380459447880
E-mail:Levkovets20@gmail.com
Місцезнаходження:
07400, Україна, Київська область,Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
5



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення процедури щодо Закупівлі прийнято рішення про відміну процедури закупівлі «Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Броварської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Невірно розрахований зведений кошторисний розрахунок, що призвело до завищення ціни предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

10-03-2025, 00:00

Період оскарження:

з 27-02-2025, 14:21 по 10-03-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Нове будівництво незавершеного ...
37 826 823 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
45233000-9
Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-02-2025, 20:02:00
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено19-02-2025, 16:08:23
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:19:45
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено17-02-2025, 20:01:49
        Тендерна документація
        публічний Видалено17-02-2025, 20:01:49
        Тендерна документація
        публічний Видалено17-02-2025, 20:01:49
        Тендерна документація
        публічний Видалено17-02-2025, 20:01:49
        Тендерна документація
        публічний Видалено19-02-2025, 16:08:12
        Тендерна документація
        публічний Видалено19-02-2025, 16:08:12
        Тендерна документація
        публічний Видалено19-02-2025, 16:08:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-02-2025, 16:08:13
        Тендерна документація
        публічний Видалено19-02-2025, 16:08:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:19:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:19:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:19:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:19:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:19:33
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          8. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність Антикорупційної програми , На підставі Наказу Національного агенства з питань запобігання корупції від 10.12.2021 р. №794/21 "Про затвердження антикорупційної програми юридичної особи", Учасник на підтвердження наявності антикорупційної програми повинен надати Наказ про затвердження та копію Антикорупційної програми.
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу III тендерної документації: Гарантія надається Замовнику за Формою, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону та Особливостей (далі - Вимоги). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 189 000 грн. 00 коп. (сто вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта.
          Статус: Архівована
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Дата архівування: 25-02-2025, 15:19:34
          Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 189 000 грн. 00 коп. (сто вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Бенефіціар: Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» Адреса: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Онікієнка Олега, 2 Код за ЄДРПОУ: 38337116 Телефон: (04594) 4-78-80 р/р UA24 3808 0500 0000 0026 0086 33381, АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК», м. Київ, МФО 380805
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:19:34
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          Додаток 1 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" (Форма 1) , Дана Довідка повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування, які будуть застосовані при виконанні робіт на об’єкті, з урахуванням технологій, виду та обсягів робіт згідно Додатку 1.1. до цієї тендерної документації. 1.1.3 Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2026 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до кінця 2026 року або лист підтвердження від власника залученої техніки про можливість продовження терміну дії договору до кінця 2026 року; - документи, що підтверджують право власності на залучену техніку, а також лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю залученої техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за договором. 1.1.4 В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього власної чи залученої випробувальної(них) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо та/або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 1.1.5 В складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) за нижченаведеною Формою 1.1 з наступним документальним підтвердженням
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          Додаток 1 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" (Форма 2) , До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.2.3. Обов'язкова наявність в Учасника наступних інженерно-технічних працівників (ІТП); - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - виконавець робіт (не менше 1 осіб) з досвідом роботи не менше 3 років; - майстер (не менше 1 осіб) з досвідом роботи не менше 3 років; - інженер з охорони праці (будівництво) (з кваліфікаційним рівнем (категорія) І ), сертифікованого у відповідності до вимог СОУ-С-001:2016 на підтвердження такої вимоги подається чинний на момент подання тендерної пропозиції Сертифікат фахівця будівельної галузі та кваліфікаційне посвідчення; - інженер-кошторисник, який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації (надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації). Для ІТП (інженери/виконроби/майстри) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, що підтверджується скан-копіями дипломів про закінчення учбових закладів.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного⃰ (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Форма 3)
          Статус: Архівована
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Дата архівування: 25-02-2025, 15:19:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          Додаток 1 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" (Форма 3) , Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного⃰ (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) *Аналогічним вважається договір укладений(ні) протягом 2019-2024 рр. та виконаний(ні) в повному обсязі з будівництва/реконструкції/капітального ремонту доріг, вулиць, проїздів в межах населеного пункту, категорія складності будівництва не нижче ніж CC2 одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, зазначених в пункті 1.3.1, в натуральних величинах. Учасник повинен підтвердити перелік робіт, що виконувалися (м2, погонні метри, км тощо). 1.3.1 Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: 1) Улаштування основ із щебенево-піщаної суміші –3149,7м2; 2) Улаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття – 8637,4 м2; 3) Улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття – 8637,4 м2; 4) Влаштування тротуарів з ФЕМ – 1694,7 м2; 5) Встановлення бортових каменів – 1230 м.; 6) Встановлення бетонних поребриків (камені бортові БР100.20.8) – 1837 м; 7) Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб – 80 м; 8) Укладання трубопроводів із поліетиленових труб – 83,7 м; 9) Улаштування дощеприймальних (зливоприймальних) колодязів – 11 шт; 10) Улаштування оглядових колодязів – 10 шт.; 11) Встановлення опор зовнішнього освітлення –17 шт.; 12) Встановлення дорожніх знаків – 82 шт.; 13) Нанесення дорожньої розмітки -2,4545 км; Допускається відхилення назв робіт в актах виконаних робіт, які надаються учасником на підтвердження. 1.3.2 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає скан-копії з оригіналу аналогічного⃰ договору з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в та Форма КБ-3, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). 1.3.3. Скан -копія листа-відгуку від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору із зазначенням дати його видачі, номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 1.3.4. Скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту для підтвердження класу наслідків об’єкту.
          Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного⃰ (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Форма 3)
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:19:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          Додаток 1 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" (Форма 3) , Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного⃰ (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Дата, номер та предмет укладеного договору, Сума договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника Номер та дата підписання акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт 1 2 _______________________ ________________ ________________ посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали *Аналогічним вважається договір укладений(ні) протягом 2019-2024 рр. та виконаний(ні) в повному обсязі з будівництва/реконструкції/капітального ремонту доріг, вулиць, проїздів в межах населеного пункту, категорія складності будівництва не нижче ніж CC2 одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, зазначених в пункті 1.3.1, в натуральних величинах. Учасник повинен підтвердити перелік робіт, що виконувалися (м2, погонні метри, км тощо). 1.3.1 Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: 1) Улаштування основ із щебенево-піщаної суміші –3149,7м2; 2) Улаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття – 8637,4 м2; 3) Улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття – 8637,4 м2; 4) Влаштування тротуарів з ФЕМ – 1694,7 м2; 5) Встановлення бортових каменів – 1230 м.; 6) Встановлення бетонних поребриків (камені бортові БР100.20.8) – 1837 м; 7) Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб – 80 м; 8) Укладання трубопроводів із поліетиленових труб – 83,7 м; 9) Улаштування дощеприймальних (зливоприймальних) колодязів – 11 шт; 10) Улаштування оглядових колодязів – 10 шт.; 11) Встановлення опор зовнішнього освітлення –17 шт.; 12) Встановлення дорожніх знаків – 82 шт.; 13) Нанесення дорожньої розмітки -2,4545 км; Допускається відхилення назв робіт в актах виконаних робіт, які надаються учасником на підтвердження. 1.3.2 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає скан-копії з оригіналу аналогічного⃰ договору з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в та Форма КБ-3, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). 1.3.3. Скан -копія листа-відгуку від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору із зазначенням дати його видачі, номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, строк виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 1.3.4. Скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту для підтвердження класу наслідків об’єкту.
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Нове будівництво незавершеного будівництвом вулиці Чубинського Павла на ділянці від вулиці Київської до вулиці Стефаника Василя в м. Бровари Бро-варської територіально громади Броварського району Київської області: 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, до-ріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Підтвердження наявності фінансової спроможності
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 20:01:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          Додаток 1 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" (Пункт 1.4) , На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства за 2024 рік. 1) Копія балансу Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копія фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 2) Для Учасників торгів – юридичних осіб — копія звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копія фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 3) Копія звіту про рух грошових коштів. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот становить не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ