Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється в межах реалізації проекту «Будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою м.Тернопіль, вул. Микулинецька 116» в рамках грантової програми дій від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО) «Житло для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та відновлення звільнених міст України / Housing for internally displaced persons (IDPs) and rehabilitation of liberated cities in Ukraine».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 450 210,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 251,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Світлана Михайлівна |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 03.03.2025 № 40/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання, зокрема: … 4. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається подання, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати роботи, передбачені тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» без дати реєстрації та вихідного номера із певною інформацією. Однак, у другій таблиці Учасником у колонці «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ» зазначено сума 741 650,00, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовником. … 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. … Відповідно до «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається: 1. Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема: ... 1.2. Для підтвердження інформації про наявність в учасника працівників робітничих спеціальностей (робітників-будівельників, робітників-монтажників, інших робітників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання робіт, Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку учасника (за наявністю) за формою: Довідка про наявність працівників робітничих спеціальностей № з/п Назва посади та спеціальність Прізвище, ініціали Загальний стаж / (досвід) роботи за спеціальністю (років) Працівник учасника/ субпідрядника / співвиконавця* Назва субпідрядника / співвиконавця * 1 посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис) * Заповнюється, якщо учасник планує залучити робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. … На підтвердження інформації про наявність працівників робітничих спеціальностей, учасник повинен подати документи: … - копії посвідчень про проходження навчання працівників з пожежної безпеки. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність працівників робітничих спеціальностей» № 45/1 від 05.02.2025 з певною інформацією. Однак, по окремих працівниках, а саме: Варенчак С.В., Сусоров В.Ю., Жонца М.П.,Кирилейза І.Я., Кучер А.М. та Кикіш М.Б., Учасником зазначено спеціальність «Повна загальна середня», що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником по працівнику Органіста Михайло Володимирович у довідці зазначено посада «Майстер», а у завантаженій копії наказу «Про прийняття на роботу» № 18 від 27 лютого 2017 року, зазначено про прийняття на роботу електромонтером цього працівника, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також, Учасником на працівника Кирилейза Ігор Ярославович не завантажено копію посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку про наявність працівників робітничих спеціальностей з повною та коректною інформацією та відповідні копії документів, відповідно до вимог тендерної документації замовника. … 2. Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема: ... 2.4. Якщо машини, механізми, техніка, обладнання не є власністю Учасника, то Учасник повинен вказати найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб'єкта господарювання, з яким укладено договір оренди/користування/тощо, а також строк (термін) дії такого договору (термін дії договорів не повинен бути меншим, ніж термін виконання робіт), а також додатково надає: … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка» № 165/1 від 06.03.2025 з інформацією щодо суб'єкта господарювання, з яким укладено договір оренди на автокран МАЗ 533702, однак не вказано строк (термін) дії такого договору (термін дії договорів не повинен бути меншим, ніж термін виконання робіт), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку з інформацією щодо суб'єкта господарювання, з яким укладено договір оренди на автокран МАЗ 533702 із повною інформацією, відповідно до вимог тендерної документації замовника. … 3. Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема: 3.1. Для документального підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку учасника (за наявністю) за формою: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № з/п Назва та адреса організації (замовника), з якою укладено договір, код ЄДРПОУ, номер договору та дата укладення, термін дії договору Найменування виду робіт (предмет договору), які фактично виконані аналогічного за предметом закупівлі договору Термін виконання робіт - (початок-закінчення, місяць, рік Сума договору з ПДВ Контактні телефони, ПІБ керівника замовника Наявність претензійно-позовної роботи по даному договору 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Копії аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, не менше двох, які укладені та повністю виконані у періоді 2020 - 2024 роки, копії актів виконаних робіт (форми КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3) або інші документи, що підтверджують виконання за аналогічними за предметом закупівлі договорів, до кожного договору, зазначених у довідці. ... 2. Копії листів-відгуків від замовників за аналогічними договорами, що вказані в довідці. Листи-відгуки мають бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності) за підписом замовника (уповноваженої особи замовника) за договором та мають містити інформацію: номер та дату видачі такого документу, номер договору та дату укладення, предмет договору, ціна (сума) договору, якість виконання робіт та наявність або відсутність судових позовів або претензій. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» № 46/1 від 05.02.2025 з певною інформацією. Однак, щодо пункту 2 по замовнику ТОВ «ОПЕНТЕК+» таблиці у колонці «Термін виконання робіт - (початок-закінчення, місяць, рік», Учасником зазначено «02.09.2024-30.09.2024», але завантажено договір датований 20.07.2023 року, відповідно термін виконання робіт не відповідає даті укладення договору, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також по пункту 3 по замовнику ТОВ «Акція» таблиці у колонці «Термін виконання робіт - (початок-закінчення, місяць, рік», Учасником зазначено «20.07.2023-30.08.2023», але завантажено договір датований 02.09.2024 року, відповідно термін виконання робіт по даному договору не може бути передувати даті укладення договору, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником завантажено копію договору № 96/23 від 20.07.2023 на суму цього договору 368000,00 грн. та документи про виконання будівельних робіт по цьому договору на суму 425132,40 грн, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також Учасником завантажено Лист-відгук від ТОВ «ОПЕНТЕК+» без зазначення ціни (суми) договору, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з повною та коректною інформацією та відповідні копії документів, відповідно до вимог тендерної документації замовника. … 4. Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначено замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається, зокрема: … Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника (технічній специфікації), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - договірна ціна, складена відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; - пояснювальну записку; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - проект календарного графіку виконання робіт (в якому визначаються дати початку та дати закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт (необхідно зазначити весь перелік робіт), передбачених умовами тендерної документації). Під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом, за необхідності; - інформацію про ціни на матеріальні ресурси (відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями, за формою згідно Додатку 4 до проекту Договору про закупівлю робіт). … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Календарний графік виконання робіт» № 157/1 від 06.03.2025 з певною інформацією. Однак, Учасником у цьому документі не зазначено всіх видів (етапів, комплексів) робіт (необхідно зазначити весь перелік робіт), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також, Учасником надано інформацію про ціни на матеріальні ресурси (відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями, за формою згідно Додатку 4 до проекту Договору про закупівлю робіт), однак у колонці 2 таблиці «Найменування матеріального ресурсу (з характеристиками)» Учасником не зазначено характеристик, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлені документи: «Календарний графік виконання робіт» та інформацію про ціни на матеріальні ресурси (відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями, за формою згідно Додатку 4 до проекту Договору про закупівлю робіт), відповідно до вимог тендерної документації замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: … 5.5. Довідка про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Лист» № 167/1 від 06.03.2025 із певною інформацією про наявність ліцензії. Однак, Учасником не зазначено посилання на Реєстр, де можна перевірити інформацію, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлений (відкоригований/новий) документ/довідку/лист про наявність ліцензії із вказанням повної інформації, в тому числі посилання на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, згідно вимог тендерної документації замовника. … 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано окремі документи (Довідка № 48/1 від 05.02.2025, Довідка № 46/1 від 05.02.2025, Довідка № 45/1 від 05.02.2025 та документ «Тендерна пропозиція» без дати реєстрації), що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме невідповідність дати реєстрації та відсутність дати реєстрації документа учасника, що по окремих - передує даті оголошення відкритих торгів та, по інших - не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, документи, що складені учасником, з дотриманням вимог замовника, що вказані в тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.