Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 518 727 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 593 638 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 550 000 UAH |
| Замовник: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 43493483 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дропа Оксана Ігорівна |
| Телефон: | +380322999141 |
| E-mail: | tender.yo.loda@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
16 |
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником – приватне підприємство «РОМА») (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значною кількістю поданих документів Учасником у тендерній пропозиції у Замовника виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням уповноваженої особи від 12.03.2025 року протокол № 9 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності досвіду виконання ним аналогічного договору подано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі вих.№ 237 від 21.02.2025 року інформація в якій щодо Договору №48-12/22 від 30.12.2022 року не відповідає підтверджуючим документам в частині обсягу вигонаних робіт, зокрема: ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 м2, при товщині шару до 50 мм, ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 3 м2, при товщині шару до 50 мм, ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 10 м2, при товщині шару до 50 мм, ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм ліквідація вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 50 мм, профілювання щебеневих і гравійних доріг при ширині покриття, що профілюється до 6м, виправлення профілю щебеневих основ із додаванням нового матеріалу, виправлення профілю щебеневих основ без додавання нового матеріалу, виправлення профілю щебеневих основ без додавання нового матеріалу, засипання промоїн і просідань щебнем, холодне фрезерування асфальтобетонного покриття глибиною 5 см, розпушування асфальтобетонного покриття глибиною 5 см, улаштування вирівнювальних шарів основи із щебеневопіщаної суміші автогрейдером, улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші, улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із асфальтобетонної суміші, встановлення щитів дорожніх знаків або табличок до них з кріпленням на одній опорі, розподілення протиожеледних матеріалів, періодичний огляд дороги при переміщенні на автомобілі; інформація в якій щодо Договору №04-02/21 від 01.02.2021 року не відповідає підтверджуючим документам в частині суми виконання договору; інформація в якій щодо Договору №16-02/22 від 24.02.2022 року не відповідає підтверджуючим документам в частині суми виконання договору та строку дії договору; інформація в якій щодо Договору №121-12/21 від 09.12.2021 року не відповідає підтверджуючим документам в частині обсягу вигонаних робіт, зокрема улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші; - учасником в складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності досвіду виконання ним аналогічного договору подано Договір №121-12/21 від 09.12.2021 року не в повному обсязі; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 5. *Аналогічним договором є договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва/ реконструкції, капітального, поточних ремонтів, експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного/місцевого значення. До довідки включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт/надання послуг по якому здійснювалось протягом 2021 – 2024 років. Учасник вказує в Довідці інформацію та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого виконувались роботи/надавалися послуги, що визначені відповідно до Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації)згідно вимог наведених у Таблиці 5 додатку 1 до тендерної документації. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - оригіналом(ами) позитивного(их) відгуку(ів) Балансоутримувача(ів) та Контрагента (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку Балансоутримувача та Контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем (Контрагентом) не раніше дати оголошення закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей; - усунути невідповідність між інформацією зазначеною в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі та підтверджуючими документами відповідно до вимог тендерної документації; - надати Договір №121-12/21 від 09.12.2021 року в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.