Закупівлю оголошено - 17-02-2025, 12:30. Дата останніх змін - 11-03-2025, 16:34

поточний ремонт з облаштуванням підвальних приміщень (укриттів) Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради м. Полтава, вул. Монастирська 9А (навчальний корпус)

поточний ремонт з облаштуванням підвальних приміщень (укриттів) Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради м. Полтава, вул. Монастирська... Державна закупівля - UA-2025-02-17-005639-a поточний ремонт з облаштуванням підвальних приміщень (укриттів) Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради м. Полтава, вул. Монастирська 9А (навчальний корпус) від замовника Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради від 2/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-17-005639-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-17-007429-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 12:30
по 22-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 12:30
по 25-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-02-2025, 12:54
по 25-02-2025, 13:17

Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5493713
5 493 713 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:109 874,26 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради
ЄДРПОУ:21062889 Досьє YouControl
Контактна особа:Калюжний Владислав Валерійович
Телефон:+380532607228
E-mail:polint_1@ukr.net
Місцезнаходження:
36020, Україна, Полтавська область,м Полтава, вул Монастирська 9а
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
поточний ремонт з облаштування ...
5 493 713 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-02-2025, 12:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

поточний ремонт з облаштуванням підвальних приміщень (укриттів) Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради м. Полтава, вул. Монастирська 9А (навчальний корпус)

1
послуга
36000 Україна Полтавська область м.Полтава вул. Монастирська, 9а
по 31-12-2025
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЛ.МАЗ."ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-03-2025 по 12-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 4, кімната 307, 36002, Олексій Мазепа
Остаточна пропозиція:
5 493 713 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 493 713 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-03-2025, 14:58
Період подачі оскарження:
по 10-03-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-17-005639-a-a1
Номер договору:
77
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
5 493 713 UAH
Ціна договору
5 493 713 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Грандбуд+"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 05-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Котляревського, будинок 22Б, 36000, Артемов Олександр Юрійович
Остаточна пропозиція:
5 355 046,32 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 355 046,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 10-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-02-25, 16:45:29
24

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у наданій Учасником довідці про наявність бази для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті не зазначено інформацію про наявність даху приміщення, яке використовуватиметься учасником у якості складу; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. 2. Виявлені невідповідності: до договору оперативної оренди приміщення №17 від 01.01.2024р. не надано акту прийому-передачі приміщення, згідно до якого (п.2.1 Договору) учасник має право використовувати таке приміщення; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію акту прийому-передачі приміщення до договору оренди приміщення №17 від 01.01.2024р. 3. Виявлені невідповідності: надані у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг №1/4-25 від 18.02.2025 року та договір №010124/8 від 01.01.2024 року, мають ознаки правочинів, що встановлюють господарські відносини із учасником та субпідряниками/співвиконавцями. Керуючись цим, у складі тендерної пропозиції не надано документи, які передбачені п.2.1, 3.1 (або 3.2, або 3.3), 4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1, 3.1 (або 3.2, або 3.3), 4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації та визначення "субпідрядник" або "співвиконавець", які визначено у розділі "Примітки" в Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати документи, які передбачені п.2.1, 3.1 (або 3.2, або 3.3), 4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації щодо суб’єктів, з якими Учасником укладено договір про надання послуг №1/4-25 від 18.02.2025 року та договір №010124/8 від 01.01.2024 року. 4. Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі документів трудових книжок усіх штатних працівників; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації з урахуванням вимог до поняття "документ", що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати електронну копії трудових книжок із відповідними записами, що підтверджує приналежність кожної із таких осіб до штату Учасника. Копії трудових книжок повинні надаватись в повному обсязі таких документів (без вибіркового надання лише окремих сторінок). 5. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів), яка повинна мати назву довідка Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), учасником не зазначено обсягу договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації, разом із вимогами, які визначені у Додатку 2.1 до Документації та з урахуванням опису помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції, які не вважаються формальними, визначений у пунктіі 1 Розділу III Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до Документації. Така довідка повинна відповідати встановленій формі та заповнюватись без будь-яких коригуваннь у текстуальній частині встановленої Замовником форми (тобто без самостійного виправлення учасником встановленої форми). 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником не надано календарний графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору підряду №03-23/105 від 04.09.2023р., Натомість надано Графік виконання робіт, який не завірений замовником (департаментом бідвництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрація). У складі тендерної пропозиції учасником не надано календарний графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору підряду №03-23/52 від 28.06.2023р., Натомість надано Графік виконання будівельно-монтажних робіт, який не завірений замовником (департаментом бідвництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрація); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.2, 3.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації, Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати календарні графіки виконання робіт, які є невід’ємними частинами договору підряду №03-23/105 від 04.09.2023р. та договору підряду №03-23/52 від 28.06.2023р., затверджений обома сторонами таких правочинів. 7. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції, зокрема у довідці № 10-1 від 24.02.2025 року, учасником не зазначено інформації із посиланням на звіти про виконання договору № 03-23/83 від 15 серпня 2023 р. та договору № 03-23/105 від 04.09.2023р.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.3.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації, Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненими річними планами та договорами, що укладено із такими замовниками та посиланнями на звіти про виконання договорів про закупівлі, відносно до виконаних зобов’язань за аналогічними договорами, що надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 2 тендерної документації. В такій інформації повинно бути зазначено посилання на звіти про виконання договорів № 03-23/83 від 15 серпня 2023 р. та № 03-23/105 від 04.09.2023р. 8. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано Рішення № 24/02/2025 єдиного учасника ТОВ «ГРАНДБУД+», яке має ознаки підробки. Натомість в такому рішенні не визначено обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати електронну копію розпорядчого документа учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. Така електронна копія повинна бути створена з оригіналу документа, яка не матиме ознак підробки. 9. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасником не надано копії розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом його власника, яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску власника такого підпису; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом його власника, яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису власника. В такому розпорядчому документі повинно бути відображено зображення факсимільного відтворення підпису, яке використовуватиметься в документообігу такого суб’єкта. 10. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником у файлі "4. Дозвільні документи.pdf" надано інформацію схожу на витяг з реєстру платників податку на додану варість, при цьому така інформація не містить підпису та печатки уповноваженої особи органу, яким могло бути видано такий документ; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації, з урахуванням вимог до поняття "документ", що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копі. свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку), що видано чи посвідчено повноважним(и) (компетентними) особою(ами) органу(ів) державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом або у інший спосіб надано право, у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що можуть бути складені з дотриманням визначених законом форм та/або містять передбачені законом реквізити і відомості. 11. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист вих. №1 від 24.02.2025 року; гарантійний лист вих. №3 від 24.02.2025 року, довідка вих. №4 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5 від 24.02.2025 року, довідка вих. № 11 від 24.02.2025 року; довідка Вих. № 12 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5-1 від 24.02.2025 року, проект договору та календарний план (графік) (файл "8. Проект договору.pdf"), які мають ознаки підробки; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги щодо надання інформації та документів, що відносяться до понять "документ", "електронний документ", "копія документа або інформації" що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати окремо інформації, що наявні в гарантійному листі вих. №1 від 24.02.2025 року; гарантійному листі вих. №3 від 24.02.2025 року, довідка вих. №4 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5 від 24.02.2025 року, довідка вих. № 11 від 24.02.2025 року; довідка вих. № 12 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5-1 від 24.02.2025 року, проект договору та календарний план (графік) завірену власноручними підписами уповноваженої особи учасника, або факсимільним відтиском підпису уповноваженої особи учасника із накладанням печатки учасника. 12. Виявлені невідповідності: у наданій Учасником в п.7 (строк виконання зобов’язань за умовами договору (з боку учасника)) формі «Пропозиція» зазначено 290 (двісті дев’яносто) календарних днів, що не відповідає значенню періоду, який відведений Учасником у календарному (плані) графіку надання послуги; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 до Документації та умови заповнення форми «Пропозиція» згідно до вимог Додатку 7 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. В такій формі учасник повинен зазначити в п.7 встановленої форми Строк виконання зобов’язань за умовами договору (з боку учасника): [кількість днів (цифрами та буквами в овальних дужках)] календарних днів (з дня підписання договору згідно з календарним планом).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-03-25, 16:45:29

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Грандбуд+"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 355 046,32 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 355 046,32 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаємо.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-02-2025, 19:59:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛ.МАЗ."ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 493 713 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 493 713 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-02-2025, 16:01:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:36:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:30:41
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:30:41
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-02-2025, 12:30:39
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ