Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 493 713 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 109 874,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 21062889 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Калюжний Владислав Валерійович |
| Телефон: | +380532607228 |
| E-mail: | polint_1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м Полтава, вул Монастирська 9а |
4 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у наданій Учасником довідці про наявність бази для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті не зазначено інформацію про наявність даху приміщення, яке використовуватиметься учасником у якості складу; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. 2. Виявлені невідповідності: до договору оперативної оренди приміщення №17 від 01.01.2024р. не надано акту прийому-передачі приміщення, згідно до якого (п.2.1 Договору) учасник має право використовувати таке приміщення; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію акту прийому-передачі приміщення до договору оренди приміщення №17 від 01.01.2024р. 3. Виявлені невідповідності: надані у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг №1/4-25 від 18.02.2025 року та договір №010124/8 від 01.01.2024 року, мають ознаки правочинів, що встановлюють господарські відносини із учасником та субпідряниками/співвиконавцями. Керуючись цим, у складі тендерної пропозиції не надано документи, які передбачені п.2.1, 3.1 (або 3.2, або 3.3), 4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1, 3.1 (або 3.2, або 3.3), 4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації та визначення "субпідрядник" або "співвиконавець", які визначено у розділі "Примітки" в Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати документи, які передбачені п.2.1, 3.1 (або 3.2, або 3.3), 4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації щодо суб’єктів, з якими Учасником укладено договір про надання послуг №1/4-25 від 18.02.2025 року та договір №010124/8 від 01.01.2024 року. 4. Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі документів трудових книжок усіх штатних працівників; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації з урахуванням вимог до поняття "документ", що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати електронну копії трудових книжок із відповідними записами, що підтверджує приналежність кожної із таких осіб до штату Учасника. Копії трудових книжок повинні надаватись в повному обсязі таких документів (без вибіркового надання лише окремих сторінок). 5. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів), яка повинна мати назву довідка Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), учасником не зазначено обсягу договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації, разом із вимогами, які визначені у Додатку 2.1 до Документації та з урахуванням опису помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції, які не вважаються формальними, визначений у пунктіі 1 Розділу III Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до Документації. Така довідка повинна відповідати встановленій формі та заповнюватись без будь-яких коригуваннь у текстуальній частині встановленої Замовником форми (тобто без самостійного виправлення учасником встановленої форми). 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником не надано календарний графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору підряду №03-23/105 від 04.09.2023р., Натомість надано Графік виконання робіт, який не завірений замовником (департаментом бідвництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрація). У складі тендерної пропозиції учасником не надано календарний графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору підряду №03-23/52 від 28.06.2023р., Натомість надано Графік виконання будівельно-монтажних робіт, який не завірений замовником (департаментом бідвництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрація); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.2, 3.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації, Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати календарні графіки виконання робіт, які є невід’ємними частинами договору підряду №03-23/105 від 04.09.2023р. та договору підряду №03-23/52 від 28.06.2023р., затверджений обома сторонами таких правочинів. 7. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції, зокрема у довідці № 10-1 від 24.02.2025 року, учасником не зазначено інформації із посиланням на звіти про виконання договору № 03-23/83 від 15 серпня 2023 р. та договору № 03-23/105 від 04.09.2023р.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.3.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації, Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненими річними планами та договорами, що укладено із такими замовниками та посиланнями на звіти про виконання договорів про закупівлі, відносно до виконаних зобов’язань за аналогічними договорами, що надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 2 тендерної документації. В такій інформації повинно бути зазначено посилання на звіти про виконання договорів № 03-23/83 від 15 серпня 2023 р. та № 03-23/105 від 04.09.2023р. 8. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано Рішення № 24/02/2025 єдиного учасника ТОВ «ГРАНДБУД+», яке має ознаки підробки. Натомість в такому рішенні не визначено обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати електронну копію розпорядчого документа учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. Така електронна копія повинна бути створена з оригіналу документа, яка не матиме ознак підробки. 9. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасником не надано копії розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом його власника, яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску власника такого підпису; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом його власника, яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису власника. В такому розпорядчому документі повинно бути відображено зображення факсимільного відтворення підпису, яке використовуватиметься в документообігу такого суб’єкта. 10. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником у файлі "4. Дозвільні документи.pdf" надано інформацію схожу на витяг з реєстру платників податку на додану варість, при цьому така інформація не містить підпису та печатки уповноваженої особи органу, яким могло бути видано такий документ; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації, з урахуванням вимог до поняття "документ", що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копі. свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку), що видано чи посвідчено повноважним(и) (компетентними) особою(ами) органу(ів) державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом або у інший спосіб надано право, у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що можуть бути складені з дотриманням визначених законом форм та/або містять передбачені законом реквізити і відомості. 11. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист вих. №1 від 24.02.2025 року; гарантійний лист вих. №3 від 24.02.2025 року, довідка вих. №4 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5 від 24.02.2025 року, довідка вих. № 11 від 24.02.2025 року; довідка Вих. № 12 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5-1 від 24.02.2025 року, проект договору та календарний план (графік) (файл "8. Проект договору.pdf"), які мають ознаки підробки; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги щодо надання інформації та документів, що відносяться до понять "документ", "електронний документ", "копія документа або інформації" що визначено у пункті 1 розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати окремо інформації, що наявні в гарантійному листі вих. №1 від 24.02.2025 року; гарантійному листі вих. №3 від 24.02.2025 року, довідка вих. №4 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5 від 24.02.2025 року, довідка вих. № 11 від 24.02.2025 року; довідка вих. № 12 від 24.02.2025 року, гарантійний лист вих. № 5-1 від 24.02.2025 року, проект договору та календарний план (графік) завірену власноручними підписами уповноваженої особи учасника, або факсимільним відтиском підпису уповноваженої особи учасника із накладанням печатки учасника. 12. Виявлені невідповідності: у наданій Учасником в п.7 (строк виконання зобов’язань за умовами договору (з боку учасника)) формі «Пропозиція» зазначено 290 (двісті дев’яносто) календарних днів, що не відповідає значенню періоду, який відведений Учасником у календарному (плані) графіку надання послуги; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 до Документації та умови заповнення форми «Пропозиція» згідно до вимог Додатку 7 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. В такій формі учасник повинен зазначити в п.7 встановленої форми Строк виконання зобов’язань за умовами договору (з боку учасника): [кількість днів (цифрами та буквами в овальних дужках)] календарних днів (з дня підписання договору згідно з календарним планом).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.