Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 24 234 141,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 242 341,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОЛОМИЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ СЕРГІЯ ЛИСЕНКА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 20561019 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Буджак |
| Телефон: | +380958310778 |
| E-mail: | olenabudzak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вул. М.Заньковецької, 11 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено наступні порушення: недотримання строків розгляду тендерної пропозиції передбачених частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 10-03-2025, 20:47 по 21-03-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено наступні порушення: недотримання строків розгляду тендерної пропозиції передбачених частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі про
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-03-2025, 20:42
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно підпункту 1.1 пункту 1 Додаток № 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію “ наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ”. «У цій закупівлі відповідно до Робочого проекту (Том 9) (Кошторисна документація) (далі – проєктна документація) замовник вимагає підтвердити наявність в учасника такого обладнання (техніки): № Назва обладнання / техніки Основні характеристики та вимоги Кількість 1 2 3 4 1. кран на автомобільному ходу вантажопідйомність не менше 10 т не менше 1(одного) 2. автомобіль бортовий вантажопідйомність не менше 5 т не менше 1(одного) 3. навантажувач одноковшевий вантажопідйомність не менше 2 т не менше 1(одного) 4. екскаватор одноковшевий місткість ковша 0,25 м.куб. не менше 1(одного) 5. компресор пересувний тиск до 686кПа (7 атм) не менше 1(одного) 6. установка для зварювання ручного дугового з номінальним струмом від 250А не менше 1(одного) 7. тельфер електричний вантажопідйомність не менше 3,2 т не менше 1(одного) 8. котки дорожні маса не менше 8 т не менше 1(одного) Вищезазначений перелік техніки, обладнання та устаткування може бути змінений учасником. У разі використання іншої техніки, обладнання та устаткування при виконанні робіт за предметом закупівлі учасником надається довідка в довільній формі із поясненням щодо кожного виду залученої техніки, обладнання та устаткування, що буде використовуватися при виконанні робіт, як аналог наведеним Замовником в тендерній документації (має бути вказана яка техніка, обладнання чи устаткування учасника є аналогом до кожної запропонованої Замовником у тендерній документації одиниці техніки, обладнання чи устаткування). Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. Для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів, зазначених в Довідці, на кожну одиницю, учасник надає технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право користування на весь термін виконання робіт. Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Перелік та кількість необхідної техніки відповідно до вимог замовника Назва відповідної техніки учасника Тип / марка / модель, основні характеристики техніки учасника Кількість техніки учасника Зазначення належ- ності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 6 7 * Якщо учасник є власником, зазначається “власна”, в інших випадках вказується “право користування” (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством). ** Зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції: - надано довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка) , графа 2 таблиці за Формою 1 не містить найменування техніки, що відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 додатка 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та документи: - довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка (в колонці 2 має бути зазначено найменування техніки, обладнання, що вимагається замовником, а в колонці 3 – найменування відповідної техніки чи обладнання учасника) 2. Відповідно до пункту 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2. Форма 2 Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації № з/п Посада Власне ім’я та прізвище Освіта / спеціальність Штатний / трудовий договір / за сумісництвом та ін.* Номер та серія сертифіката**, посилання на відповідний реєстр (за наявності) 1 2 3 4 5 6 * Працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, цивільно-правова угода, за сумісництвом тощо). ** Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката; 2) для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену у таблиці Форма 2: трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; Для працівників Учасника, які виконують крім основної, іншу оплачувану роботу або поряд з своєю основною роботою, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника – наказ про прийняття на роботу за сумісництвом та /або наказ за суміщенням професій (посад).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції: - надано довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2 та копії документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; При розгляді зазначених документів встановлено невідповідність інформації таблиці за формою 2 та документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Зокрема, працівник Учасника – Заєць Зіновій Михайлович – виконавець робіт, зазначений в довідці за таблицею Форма 2 як штатний працівник, а згідно з наказом про прийняття на роботу №24/КП/30 від 09.05.2024р, умови роботи – за сумісництвом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - узгодити інформацію надану у довідці згідно таблиці за формою 2 та документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівником – Заєць Зіновій Михайлович.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.