Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 820 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 30659101 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Назарук Іванна Nazaruk |
| Телефон: | 380633918344 |
| E-mail: | Lskap@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, Дубнівська, 64 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано інформаційну довідку наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, де графа «Назва об’єкту», «строк та стан виконання» не відповідають наданому документально підтвердженому аналогічному договору; довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників №003.2 від 21.02.2025 не відповідає технічному завданню та наданим розрахункам (не підтверджено наявність працівників які будуть задіяні в керуванні бульдозером, екскаватором, самоскидами та транспортом, який буде перевозити бульдозери і екскаватори); в довідці про наявність матеріально технічної бази відсутня інформація про обладнання яким будуть перевозитися бульдозири та екскватори; невідповідність довідки про субпідрядників та наданим розрахункам; застосовано при розрахунках вид договірної ціни що не відповідає вимогам тендерної документації; відсутній лист-пояснення у разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП; відсутній дозвіл Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальних органів) на окремі види робіт та МТБ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.1 пп. 5 Розділу III тендерної документації, пп.9.3, пп. 1, п. 6 Розділу III тендерної документації; додаток 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку яка відповідає наданому документально підтвердженому досвіду виконання аналогічних договорів; довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідку, про наявність обладнання, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання (підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт, надання послуг), техніки згідно надання послуг тощо, необхідних для виконання робіт, надання послуг; приведені у відповідність розрахунки; лист-пояснення про не застосування КЕП/ підписати документи пропозиції КЕП, дозвіл Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальних органів) на окремі види робіт та МТБ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.