Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 245 833 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 458,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 200 UAH |
| Замовник: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://swrailway.gov.ua |
| Контактна особа: | Ігор Климчук |
| Телефон: | +380444652619 |
| E-mail: | klimchuk@sw.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
4 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №28 м. Київ 03.03.2025 р. Провідний фахівець з публічних закупівель служби організації та проведення закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» - уповноважена особа Климчук І.В. розглянув наступне питання: Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС" (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт трансформатора підстанції «Бобрик», Код 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-14-000219-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС" у тендерній пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт трансформатора підстанції «Бобрик» Код ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-14-000219-a 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п п.2.1 та п.2.2. Додатку 3 до Тендерної документації в підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати: 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт з обов’язковим зазначенням: - Прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) працівників; - Посада; - Загальний стаж роботи за спеціальністю (років); - Номер та дата Посвідчення працівників з групою електробезпеки не нижче третьої, щодо допуску до робіт в електроустановках напругою до та понад 1000В. 2.2. Документи (трудові книжки та /або накази про призначення на посаду або наказів про сумісництво, тощо), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці п.2.1 (на кожного працівника з групою електробезпеки не нижче третьої, щодо допуску до робіт в електроустановках напругою до та понад 1000В). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надана довідка про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл pdf 2.5. Інформація про працівників) з інформацією: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада Загальний стаж роботи за спеціальністю, років Номер та дата Посвідчення з групою електробезпеки 14 Мандзюк Михайло Михайлович Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 1 4 гр. № 38З2 від 18.04.24 р. 15 Петровський Віталій Петрович Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 2 4гр №l761 від 14.03.24 р. Зазначена у довідці посада вищезазначених працівників не відповідає посаді, зазначеній у наказах про прийняття на роботу, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції (файл 2.6. Накази на прийом на роботу). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, довідку, що містить інформацію про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт, у відповідності до вимог п.2.1 та п.2.2. Додатку 3 до Тендерної документації. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.