Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 981 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 905 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чигир Галина Іванівна |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | tender-uo2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
15 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасником, на підтвердження працевлаштування працівників, надані накази про призначення, а саме: на головного інженера Безродного Є.А. наказ № 01/10-2021 від 01.10.2021 року та виконроба Поповича О.В. наказ №23/09 від 23.09.2019 року, які не співпадають з наданими скан-копіями Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, що не відповідає вимогам п.2.2. Додатку № 1 до тендерної документації. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.