Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 16:18. Дата останніх змін - 13-02-2025, 16:18

Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .

Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.С... Державна закупівля - UA-2025-02-13-012726-a Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ . від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-13-012726-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-009940-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 16:18
по 25-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 16:18
по 28-02-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00

Обсяг робіт та вимоги по локалізації визначено у Додатку 3 "Технічне завдання" до тендерної документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
8264928
8 264 928 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:247 947,84 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:30 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43934830 Досьє YouControl
Контактна особа:Бабай Світлана Петрівна
Телефон:380663732088
E-mail:pr.pechenegi@dniokh.gov.ua
Місцезнаходження:
62801, Україна, Харківська область,Печеніги, вул. Незалежності,48
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт системи теп ...
8 264 928 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .

1
робота
62801 Україна Харківська область Печеніги вул. Незалежності,48
по 01-09-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:54
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:18:34
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Гарантія надається за формою (далі — Форма) (Додаток 6 до тендерної документації). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції), що має бути підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення підтверджується, що
                          1 - Форма забезпечення
                          Гарантія фінансової установи
                          Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          2
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: – Назва Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Печенізької селищної ради. – Місцезнаходження Замовника: 62801, Україна, Харківська область, Чугуївський район, с-ще Печеніги, вул. Незалежності,48 – Код ЄДРПОУ: 43934830 – МФО 820172 – Реквізити: р/р UA 218201720344271002400101153 ДКС України м.Київ Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          30
                          Пошук... день
                          день
                          Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 днів.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 2 _ Кваліфікація та підстави для відмови (1).docx, Довідка в довільній формі. , Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), а також офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі - надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття та грунту (договір надання послуг тощо).
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 2 _ Кваліфікація та підстави для відмови (1).docx, Довідка в довільній формі. , Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці (копії наказу/ів про призначення або штатного розкладу, або цивільно-правових угод тощо). Обов’язкова наявність у штаті виконавця робіт, головного інженера. Обов'язковою є наявність у учасника кваліфікованого інженера з проектно-кошторисної роботи. На підтвердження надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі, якщо сертифікат виданий раніше п’ятирічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозицій, надати документи, які підтверджують проходження підвищення кваліфікації).
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 2 _ Кваліфікація та підстави для відмови (1).docx, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)за наступною формою , ДОВІДКА щодо аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі № з/п Найменування замовника, для якого виконувався аналогічний(і) договір(договори), місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору) Посада, П.І.Б. уповноваженої особи Підпис
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт системи теплопостачання з установкою двох твердопаливних котлів потужністю 400 кВт у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ "ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ.Г.СЕМИРАДСЬКОГО" ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ .
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 13-02-2025, 16:18:34
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 2 _ Кваліфікація та підстави для відмови (1).docx, Довідка про наявність фінансової спроможності виконати умови договору про закупівлю робіт. , Довідка про наявність фінансової спроможності виконати умови договору про закупівлю робіт, яка підтверджується фінансовою звітністю: «фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання). Учасники подають фінансову звітність за 2023 або 2024 рік, яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ