Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-СЕРВІС" ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 36434288 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Білоконь |
| Телефон: | +380636002363 |
| E-mail: | mi.agro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 20 |
0 |
За рішенням уповноваженої особи від 12.02.2025р. № 20 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з прокату екскаватора гусенічного з оператором для виконання земляних робіт (Транспортні послуги); Послуги з прокату навантажувача телескопічного з оператором для виконання земляних робіт (Транспортні послуги). Код ДК 021:2015: 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-02-12-013105-a, (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СпецТехПартнер" Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СпецТехПартнер"виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) На дану вимогу Тендерної документації Учасник не надав довідку про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та не підтвердив його виконання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Абзац 1.1.1. Підпункт 1.1. Пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації; - Абзац 3 Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації . Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 20 лютого 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.