Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується для виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» та Закону України «Про автомобільні дороги» з метою оперативної ліквідації гостро-аварійних вибоїн на вулично-дорожній мережі населених пунктів, які можуть виникнути в процесі експлуатації та несуть загрозу життю та здоров’ю учасників дорожнього руху.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
11 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «РАДВЕЙ» по предмету закупівлі «Поточний дрібний ремонт вулично-дорожньої мережі населених пунктів струменевим методом (ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8)» (оголошення № UA-2025-02-12-012740-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 19.02.2025 №15 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний, зокрема, працівник згідно трудового договору, на посаді директора. Вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копією штатного розпису щодо працівників які знаходяться у штаті підприємства учасника. Однак, всупереч вказаним вище вимогам в складі тендерної пропозиції учасника відсутня скан-копія штатного розпису. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 19.02.2025 №15 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявні, зокрема, працівник згідно трудового договору та працівники залучені на підставі ЦПД (цивільно-правового договору). Також, в складі тендерної пропозиції учасника містяться скан-копії договору №1/02-2025/п від 18.02.2025 про надання послуг, договору №1/03-2024п від 12.03.2024 про надання послуг, договору №5/03-2024п від 14.03.2024 про надання послуг та договору №6/03-2024п від 14.03.2024 про надання послуг. Однак, слід зазначити що вказані вище договори про надання послуг містять нечітке зображення, а саме частково обмежено зображення, що унеможливлює їх розгляд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 19.02.2025 №15 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний, зокрема, працівник Ващук Владислав Валерійович на посаді дорожнього робітника, якого учасник залучає на підставі ЦПД (цивільно-правового договору). Вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції, зокрема, у разі зазначення працівників згідно цивільно-правового договору скан-копії цивільно-правових договорів. Однак, всупереч даним вимогам в складі тендерної пропозиції учасника відсутня скан-копія цивільно-правового договору укладеного між учасником та Ващук Владиславом Валерійовичем. Поряд з цим, слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасника міститься скан-копія договору №1/03-2024n від 12.03.2024 року, укладеного між фізичною особою Ващук Владиславом Віталійовичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «РАДВЕЙ», щодо виконання комплексу підсобних робіт. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами, зокрема, документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). Однак, всупереч вказаним вимогам в складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують факт виконаних робіт згідно наданого у складі тендерної пропозиції учасника договору №569 від 30.10.2023, укладеного між Радехівською міською радою Львівської області та ТОВ «РАДВЕЙ». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копію штатного розпису підприємства; - надати скан-копії цивільно-правових договорів прийнятними для читання в повному обсязі; - надати скан-копію цивільно-правового договору укладеного між ТОВ «РАДВЕЙ» та Ващук Владиславом Валерійовичем АБО усунути невідповідність що міститься у довідці від 19.02.2025 №15 в частині що стосується працівника Ващук Владислава; - надати документи, що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо) згідно наданого у складі тендерної пропозиції договору договору №569 від 30.10.2023.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.