Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 125 375,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 626,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 04372313 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Олашин |
| Телефон: | +380322277547 |
| E-mail: | olashynm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81151, Україна, Львівська область,Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
14 |
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, що необхідно розглянути та проаналізувати з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття на вул.Героїв УПА ( від церкви до вул.Т.Шевченка) в с.Городиславичі Львівського району Львівської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості виконати роботи відповідно до технічної специфікації, Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу. Учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) в наступний спосіб: • У разі відсутності власного, орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку із зазначенням інформації щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. Перевіривши надані учасником документи, було виявлено, що Учасником надано лист про можливість поставки асфальтобетонної суміші, однак, в даному листі відсутня інформація про запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт, що свідчить про невідповідність вимоги, яка встановлена в п.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Відповідно розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються наданням довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою та довідкою про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, за встановленою формою. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Відповідно до наказу Держстат України «Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці"» є затверджені форми державного статистичного спостереження. Перевіривши надані документи, було встановлено, що сканований звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період наданий у складі тендерної пропозиції в неповній формі, що свідчить про невідповідність зазначеної вище вимоги. 1.3. Відповідно до розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується наданням наступних документів: - Довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду, відповідно до встановленої Замовником форми. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що в довідці, а саме в колонці «ціна договору» учасник зазначає суму додаткової угоди у п.1 по договору зазначеному № 99-07/20 від 22.07.2020 р. та в п.2 договір № 31-09/22 від 09.09.2022 року, що не відповідає вимогі про відповідність довідки визначеній Замовником формі. 1.4. Відповідно до розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується наданням наступних документів: - Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, які повністю виконані, у кількості не менше двох, інформація щодо яких вказано у довідці форми Таблиця «Г» про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), з капітального ремонту дороги/дорожнього покриття/вулиці. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше ніж очікувана вартості даної процедури закупівлі. - Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. - Документи, що засвідчують факт виконання робіт (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3). Перевіривши надані Учасником документи було виявлено, що відповідно до наданої сканованої копії договору № 99-07/20 від 22.07.2020 р. та додаткових угод до даного договору вартість робіт становить 268 550 738, 51 грн. Згідно наданих сканованих копій довідок форми КБ-2 та довідки КБ-3 вартість виконаних робіт є меншою ніж зазначено у договорі та додаткових угодах до нього. 1.5. Відповідно до розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується наданням наступних документів: - Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, які повністю виконані, у кількості не менше двох, інформація щодо яких вказано у довідці форми Таблиця «Г» про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), з капітального ремонту дороги/дорожнього покриття/вулиці. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше ніж очікувана вартості даної процедури закупівлі. - Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. - Документи, що засвідчують факт виконання робіт (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3). Перевіривши надані Учасником документи було виявлено, що відповідно до наданої сканованої копії договору № 31-09/22 від 09.09.2022 року та додаткових угода до даного договору вартість робіт становить 33 509 989, 00 грн. Згідно наданих сканованих копій довідок форми КБ-3 вартість виконаних робіт є меншою ніж зазначено у договорі та додаткових угодах до нього. 1.6. Відповідно до п.7 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних цивільно-правових договорів. Перевіривши документи надані учасником, було встановлено відсутність документів, які містять інформацію про залучення/ незалучення для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі осіб на підставі цивільно-правових договорів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до п.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації та надати довідку із зазначенням інформації щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. 2.2. Надати на виконання вимоги розділу 1 додатку 1 до тендерної документації копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період. 2.3. Привести у відповідність та надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією про ціну договору, яка зазначена у наданих сканованих копіях договорів. 2.4. Привести документи у відповідність та надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) по договору № 99-07/20 від 22.07.2020 р. 2.5. Привести документи у відповідність та надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) по договору № 31-09/22 від 09.09.2022 року. 2.6 Привести документи у відповідність та надати документи, які містять інформацію про залучення/ незалучення для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі осіб на підставі цивільно-правових договорів 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, що необхідно розглянути та проаналізувати з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття на вул.Героїв УПА ( від церкви до вул.Т.Шевченка) в с.Городиславичі Львівського району Львівської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно розділу 1 додатку 1 тендерної документації : наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджуються документом, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. Відповідно до наданого договору оренди обладнання № 01-01/21 від 25 січня 2021 року та додаткових угод до даного договору, термін дії договору до 31.12.2025 року, що не відповідає вимогі Замовника, встановленій у розділі 1 додатку 1, оскільки термін виконання робіт по предмету закупівлі до 31.12.2026 року. 1.2. Згідно розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає заповнену таблицю, відповідно до форми, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), учасник не повинен відступати від форми. Перевіривши документи, надані учасником було виявлено, що таблиця про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника не відповідає формі оскільки, учасник вказує додаткову інформацію про оренду приміщення та наявність виробничих приміщень, майданчиків тощо, щодо яких не було вимоги зазначати в даній таблиці, що свідчить про те, що учасник не дотримався форми таблиці. 1.3. Згідно п.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості виконати роботи відповідно до технічної специфікації, Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу. Учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) в наступний спосіб: • У разі відсутності власного, орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку із зазначенням інформації щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону). Перевіривши надані учасником документи, було виявлено, що відповідно до інформації наведеній в довідці про наявність асфальтобетонного заводу учасник вказує марку\модель АБЗ «КДМ-20667», відповідно до наданого учасником копії договору поставки асфальтобетону № 02-01/21 від 25.01.2021 р. виготовлення асфальтобетонних сумішей здійснюється АБЗ – «ДС-158», що не відповідає інформації зазначеній учасником в довідці про наявність асфальтобетонного заводу. 1.4. Згідно розділу 1 додатку 1 тендерної документації: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються наданням довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою та довідкою про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, за встановленою формою. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. - кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. 2. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Перевіривши надані учасником документи, було виявлено невідповідність інформації наведеної в довідці про наявність робітників з інформацією, яка міститься в штатному розписі, а саме відповідно до довідки про наявність робітників кількість працівників, які наявні в організації: водіїв автотранспортних засобів кількість 15, згідно штатного розпису кількість 50, машиніст дорожньо-транспортних машин 4, в штатному розписі 15, машиніст дорожньо-будівельних машин 4, згідно штатного розпису 10, машиніст автогрейдера 2, згідно штатного 4, машиніст котка самохідного 5, відповідно до штатного розпису 10, машиніст укладача асфальтобетону 2, згідно штатного розпису 4, машиніст екскаватора одноковшевого 2, згідно штатним розписом кількість 5, водій навантажувача 2, відповідно до штатного розпису 5, тракторист 1, згідно штатного розпису 5, дорожній робітник 20, відповідно до штатного розпису 70. 1.5. Відповідно розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються наданням довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою та довідкою про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, за встановленою формою. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Відповідно до сканованої копії штатного розпису учасник зазначає кількість всіх працівників є 280 штатних одиниць, однак, відповідно до копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період кiлькiсть штатних працiвникiв становить 158, що свідчить про невідповідність інформації, яка зазначена в шатному розписі та інформації, яка міститься у звіті з праці (форма №1-ПВ). 1.6. Відповідно до п.7 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних цивільно-правових договорів. Перевіривши документи надані учасником, було встановлено відсутність документів, які містять інформацію про залучення/ незалучення для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі осіб на підставі цивільно-правових договорів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій техніки за договором№ 01-01/21 від 25.01.2021 р. (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо), який укладений на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. 2.2. Надати таблицю про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до форми визначеної в Додатку№1 до Тендерної документації, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). 2.3. Привести документи у відповідність згідно наданої довідки із зазначенням інформації щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт та на усунення невідповідностей надати копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); . 2.4. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення з інформацією, яка міститься в штатному розписі. 2.5. Привести у відповідність інформацію, яка міститься в штатному розпису з інформацією, наведеною у звіті з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період. 2.6. Привести документи у відповідність та надати документи, які містять інформацію про залучення/ незалучення для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі осіб на підставі цивільно-правових договорів 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.