Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 568 839,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 844,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 20409796 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Голоднюк Інна |
| Телефон: | 380986511283 |
| E-mail: | gymandr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13400, Україна, Житомирська область,Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3 |
7 |
Вимога про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСБУДСЕРВІС" Відповідно до вимог пункту 6.4 розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації включає в себе: - договірну ціну. Згідно з пунктом 6.5. розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації до складу цієї ціни учасник включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. За результатами розгляду документів, поданих учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСБУДСЕРВІС", у складі своєї тендерної пропозиції надано розрахунок № 11 до договірної ціни «Кошти на покриття ризику», в якому не коректно сформована сума розрахунку ризиків, оскільки відповідно до пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва за твердої договірної ціни розмір ризиків встановлюється до 1,5 % вартості будівельних робіт та устаткування. Виникла необхідність у наданні Учасником коректного розрахунку до Договірної ціни «Кошти на покриття ризиків», складеного у відповідності до пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Зауваження для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 1. Відповідно до вимог розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено форму Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник не повинен відступати від даної форми. За результатами розгляду документів, поданих учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з недотриманням форми, встановленої в розділі 2 додатку 1 до Тендерної документації. 2. Відповідно до вимог розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено форму Довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. Учасник не повинен відступати від даної форми. За результатами розгляду документів, поданих учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення з недотриманням форми, встановленої в розділі 2 додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.