Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 437 268 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 186,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40571817 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Ільчук |
| Телефон: | +380434220181 |
| E-mail: | jkg@komr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 22100, Україна, Вінницька область,м. Козятин, вул. Грушевського, буд.23 |
10 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пункт 1.1. підпункт 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати: - документи, що підтверджують право власності (договір купівлі/продажу, видаткова накладна, інвентарна картка, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо) (у випадку, якщо Учасник надає документи з прив’язкою до звітного періоду, тоді документи мають бути актуальні за останній звітний період) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано оборотно-сальдову відомість за 2022 р (дані не актуальні, так як надані не за останній звітний період) в якій відсутнє обладнання, інформація про яке міститься в наданій Учасником довідці, а саме: агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, нівелір оптичний(в відомості декілька нівелірів, не уточнено який з переліку відповідає даній позиції), молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75мм, потужність 1,5 кВт, насос гідравлічний ручний. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оборотно-сальдову відомість актуальну за останній звітний період, яка міститиме інформацію про обладнання згідно довідки та/або привести у відповідність довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка буде відповідати підтверджуючим документам. 2. Пункт 1.1. підпункт 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати: - документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг №10/02/25 від 10.02.2025 року, в якому міститься інформація(пункт 2.1), що виконавець надає замовнику послуги екскаватора з екіпажем згідно специфікації Додатку 1 до договору. В складі даного договору надано додаток №1, який містить перелік транспортних засобів, відмінний від інформації пункту 2.1 даного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вірний договір про надання послуг, який буде відповідати вимогам тендерної документації та іншим законодавчим актам з дотриманням вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Пункт 1.2. підпункт 1.2.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та лист-пояснення, про те що деякі працівники будуть залучатись згідно договорів оренди з переліком техніки та відповідно до якого договору надання послуг з екіпажем. В довідці міститься інформація про компресор дизельний та коток дорожній причіпний на пневмоколісному ходу, 25 т згідно договору №01/03-24ОР від 01.03.2024 року, але в даному договорі інформація про дану техніку відсутня. Також в даній довідці міститься інформація про використання автогрейдера та трактора згідно договору надання послуг №29/02-24 від 29.02.2024р, але в складі тендерної пропозиції учасника жодної інформації про даний договір немає. Натомість відсутня інформація про техніку, яка буде використовуватись згідно договорів надання послуг, які надані учасником в складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести у відповідність наданий Учасником лист пояснення. 4. Пункт 1.2. підпункт 1.2.3 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Наказ на призначення працівника відповідального за виконання робіт Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Наказ на призначення працівника відповідального за виконання робіт (окремий наказ) 5. Пункт 1.2. підпункт 1.2.4 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Наказ на призначення працівника відповідального за охорону праці Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Наказ на призначення працівника відповідального за охорону праці (окремий наказ). 6. Пункт 1.3. підпункт 1.3.1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначено про 2 договори: 1. Будівництво СНН зберігання ГР на території хімбази ТОВ «А.Т.К» за межами с.Химрич в урочищі «Біля залізниці» на території Камінської с/р Романівського району Житомирської області». 2. Нове будівництво заводу з калібрування та фасування харчової квасолі в с.Печанівка по вул. Гордіївська, 102 Романівського району Житомирської області. Оскільки Замовником була встановлена вимога, що Аналогічним буде вважатися ДОГОВІР ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації, жодний з наданих договорів не задовільняє дану вимогу. Адже Учасником надано договора за іншим предметом ( Будівництво СНН або будівництво заводу), які просто містять певний перелік подібних робіт згідно тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями аналогічний договір предметом якого є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації з дотриманням вимог пункту 1.3 (підпункт 1.3.1 – 1.3.4). У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пункт 1.1. додатку 1 до тендерної документації містить вимоги: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Довідка за наведеною формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах. Заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для виконання робіт за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів. У випадку якщо найменування в довідці відрізняється від найменування в підсумковій відомості ресурсів, Учасником додатково в довідці в графі «Найменування» під назвою обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначити, яке найменування відповідає з підсумкової відомості ресурсів. 1.1.2. Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати: - документи, що підтверджують право власності (договір купівлі/продажу, видаткова накладна, інвентарна картка, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо) (у випадку, якщо Учасник надає документи з прив’язкою до звітного періоду, тоді документи мають бути актуальні за останній звітний період); - документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт. Примітка* договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо, за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. 1.1.3. Якщо в розцінках до кошторисних розрахунків передбачається використання певного обладнання, матеріально-технічної бази, технологій тощо, але Учасник їх не використав або замінив, необхідно надати лист роз’яснення, яка заміна відбулась з поясненням причини заміни або невикористання необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, технологій тощо. 1.1.4. Учасник повинен надати у складі пропозиції чинні дозволи щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, або декларації відповідності матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі та відповідають вимогам законодавства з питань охорони праці (термін дії яких дорівнює або перевищує строк виконання робіт згідно предмету закупівлі), а саме: - роботи в колодязях, шурфах, траншея, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та/або інформацію згідно вимоги відповідно до пункту 1.1 (підпункту 1.1.1 – 1.1.4) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Пункт 1.2. додатку 1 до тендерної документації містить вимоги: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1. Надати довідку за наведеною формою про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Довідка має містити наступну інформацію (зазначено в таблиці підпункту 1.2.1 пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації). 1.2.2. До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). 1.2.3. Наказ на призначення працівника відповідального за виконання робіт 1.2.4. Наказ на призначення працівника відповідального за охорону праці Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та/або інформацію згідно вимоги відповідно до пункту 1.2 (підпункту 1.2.1 – 1.2.4) Додатку 1 до тендерної документації. 3. Пункт 1.3. додатку 1 до тендерної документації містить вимоги: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: 1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації. 1.3.2. Надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатками, додатковими 1.3.3. Акт (Акти) приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-2в по наданому аналогічному договору, який містить інформацію про фактичне виконання видів робіт. 1.3.4. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, що підтверджує загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт та витрати по наданому аналогічному договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та/або інформацію згідно вимоги відповідно до пункту 1.3 (підпункту 1.3.1 – 1.3.4) Додатку 1 до тендерної документації. 4. Пункт 3 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Довідка та документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідки та документів, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку та документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції 5. Пункт 8 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість/свідоцтво платника єдиного податку або копії витягу з реєстру платників податку/єдиного податку. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість/свідоцтво платника єдиного податку або копії витягу з реєстру платників податку/єдиного податку. 6. Пункт 12 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт. 7. Пункт 23 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.