Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
Початок надання послуг: впродовж п’яти календарних днів з дати передачі будівельних майданчиків Виконавцю. Закінчення надання послуг: впродовж 25 календарних днів з дати передачі будівельних майданчиків Виконавцю*, але не пізніше 30.04.2025р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 849 240 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 985 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | olena.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
ПРОТОКОЛ №091 від 14.03.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Трофімов Андрій Ігорович (ІПН 3270505338) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-075_45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з встановлення плівки захисної ударотривкої на віконних та дверних блоках об'єктів ГПУ «Полтавагазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-12-002018-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-075_45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з встановлення плівки захисної ударотривкої на віконних та дверних блоках об'єктів ГПУ «Полтавагазвидобування») розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ФОП Трофімов Андрій Ігорович (ІПН 3270505338) з ціною пропозиції 700 000,00 грн. з ПДВ. Службову записку відповідального закупника (ВЗРтаП ЦЗЛЦ АТ «Укргазвидобування») №306.1/3095-С від 13.03.2025 згідно якої у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Трофімов Андрій Ігорович (ІПН 3270505338) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) надано: - довідку Відомості про досвід виконання аналогічних договорів (назва файлу «таблица.tiff.pdf»), в якій не вказано/ некоректно вказано: - предмет закупівлі до якого відноситься дана довідка; - предмет договору, згідно наданих договорів №29082024/01 від 29.08.2024 та №15012025/02 від 15.01.2025; статус виконання договорів №29082024/01 від 29.08.2024 та №15012025/02 від 15.01.2025 (виконаний/не виконаний); - ЄДРПОУ, адреса та телефон Замовника по Договору №15012025/02 від 15.01.2025; адреса Замовника по Договору №29082024/01 від 29.08.2024; - Договір про надання послуг №15012025/02 від 15.01.2025 (назва файлу «договор колегиум.pdf») не в повному обсязі,- без Додатку №2 (Протокол погодження договірної ціни). - Лист подяку від 17.01.2025 (назва файлу «коллегиум лист.jpeg»), в якому не зазначено номер та дату укладення договору, інформацію про повне виконання зобов’язань за договором та відсутність претензійно-позовної роботи. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 частини 1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати пакет документів згідно п.1 ч.1 Розд.І Додатку №1 до тендерної документації, зокрема: - довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). * Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг/ виконання робіт з встановлення/наклеювання захисної **ударотривкої плівки не тонше 300мкм на скляні поверхні віконних та/або дверних прорізів будівель/споруд виробничого та/або невиробничого призначення. **формулювання назви плівки може трохи відрізнятись не змінюючи її характеристики застосування - скан-копію(-ї) договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору(-ів), (якщо є такі додатки), що наведено Учасником в довідці/листі згідно п.1 про виконання *аналогічного (-их) договору(-ів) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. - скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором з інформацією про належне та повне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами) з відсутністю претензійно-позовної роботи, номер та дату укладення договору (достатньо однієї скан-копії листа-відгуку/рекомендації). Документи згідно пунктів 2. та 3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці/листі згідно п. 1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору, що вказаний в довідці/листі згідно п.1 цього критерію. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником не надано Довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 8 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи згідно п.8 Розд.ІІ Додатку №1 до тендерної документації, зокрема: -Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран (документ у складі файлу «ТД_Ц_25П_075_Встановлення_плівки_ захисної.docx»), що не містить інформацію про найменування Учасника процедури закупівлі та підписанта довідки. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 7 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи згідно п.7 Розд.ІІ Додатку №1 до тендерної документації, зокрема: - Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. Пункт 4: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб (документ у складі файлу «ТД_Ц_25П_075_Встановлення_плівки_захисної.docx»), в якому не зазначено перелік документів, що підтверджують повноваження зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І додатку №1 до тендерної документації, Додаток №1.1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи згідно п.1 ч.1.2. Розд.І Додатку №1 до тендерної документації та Додатку №1.1 до тендерної документації, зокрема: - лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. - скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. - скановану копію статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАГРОХІМПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 43465096) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником завантажено не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента – юридичної особи (далі – Опитувальник), а саме Учасник не розкрив у розділі 7 та 8 відомості про структуру його власності, зазначивши негативну відповідь, що не відповідає даним з ЄДРПОУ, також пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п.1. розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації та Додаток №5 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити заповнений в повному обсязі Опитувальник Контрагента - юридичної особи та структуру власності контрагента (Інформація щодо структури власності надається у додатку до Опитувальника окремою вкладкою). Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) надано: 1). Довідку №21 від 23.02.2025 ( назва файлу «Довідка щодо аналогічного договору.pdf»), в якій не зазначено: - контактний телефон Замовника за договором; - Статус виконання. 2). Договір №36/23 від 18.08.2023р. (назва файлу «Аналогічний договір.pdf»), в якому ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ТОВЩИНИ ВСТАНОВЛЮВАНОЇ ПЛІВКИ ( н тонше 300 мкм). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п.п.1 та п.п.2 п.1. ч.1 розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати : -довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) та із зазначенням контактного телефону Замовника за договором та статусом виконання договору. * Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг/ виконання робіт з встановлення/наклеювання захисної **ударотривкої плівки не тонше 300мкм на скляні поверхні віконних та/або дверних прорізів будівель/споруд виробничого та/або невиробничого призначення. **формулювання назви плівки може трохи відрізнятись не змінюючи її характеристики застосування -скан-копію(-ї) договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору(-ів), (якщо є такі додатки), що наведено Учасником довідці/листі згідно п.1 про виконання *аналогічного (-их) договору(-ів) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасник завантажив Лист № 10 від 23.02.2025р. (назва файлу «Лист.pdf»), який не відповідає формі листа щодо повноважень посадових осіб, а саме: В переліку документів, що підтверджують повноваження зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, не зазначений статут товариства. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п.п.1 п.1. ч.2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації та Додаток №1.1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлений Лист щодо повноважень посадових осіб згідно форми листа щодо повноважень посадових осіб, а саме: В переліку документів, що підтверджують повноваження зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зазначити статут товариства. Пункт 4: 1.Виявлені невідповідності: Учасник завантажив Довідку №14 від 23.02.2025 (назва файлу «Довідка.pdf») щодо незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» , в якій не зазначено вартість своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п.8. розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену Довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.