Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 994 615 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 946,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 14 500 UAH |
| Замовник: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 26146617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарчук Анастасія Юріївна |
| Телефон: | +380459472202 |
| E-mail: | zakup0412@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,місто Бровари, вул. Героїв України, 15 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: У разі, якщо субпідрядник/співвиконавець залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір виконувати роботи самостійно або залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів робіт/послуг, які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець. Наданий Учасником лист не відповідає вищевказаним вимогам, оскільки Учасником не надано дозвільні документи на Вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), що підлягають ліцензуванню згідно Постанови кабінету Міністрів № 852 від 23 листопада 2016р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів робіт/послуг, які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець або вищевказані дозвільні документи. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пп. 1.1.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: Учасник надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій*, яка повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника. Учасником надано довідку, що містить інформацію, яка не відповідає наданому Учасником кошторису. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.1.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій*, яка повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.