Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 975 904 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 879,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Коломийський центр туризму та дозвілля |
| ЄДРПОУ: | 13641686 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Вершиніна |
| Телефон: | +380673400699 |
| E-mail: | kolomyia_tour@i.ua |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вул. Театральна, 32 |
5 |
На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. Згідно вимог прописаних у тендерній документації та додатках до неї по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика в парку імені К. Трильовського в м.Коломиї» ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, учасником, товариством з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ", завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1. На виконання умов прописаних у пунктах 1.1. та 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати довідку згідно поданої замовником форми. До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису. Учасником надано сканкопію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.02.2025 року №8. При вивченні поданої учасником довідки та підтверджуючих документів виявлено наступне: 1.1. У розділі ІІ. Будівельні машини та механізми у підсумковій відомості ресурсів враховано роботу: - двох автогідропідіймачів висотою підйому 12 та 28 метрів, наявність яких не підтверджено в жодним документом; - компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат] продуктивністю 2,2 м³/хв, наявність якого не підтверджено в жодним документом; - віброущільнювача [віброплити] з бензиновим двигуном легкого, масою до 100 кг, наявність якого не підтверджено в жодним документом. 1.2. На виконання умов прописаних у пункті 1.2. Додатку 1 до тендерної документації учасником завантажено договір оренди від 08.05.2024 року №08/05-24 термін дії договору до 09.05.2025 року та договір надання послуг технікою від 12.06.2023 року №01/ПТ і термін дії договору до 31.12.2024 року. Згідно умов прописаних замовником, якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: - кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації). В пунктах 7.6. та 8.3 договорів міститься інформація про те, що у разі якщо за один календарний місяць до закінчення строку оренди, жодна із сторін не заявить про бажання припинити договірні відносини, то договір вважатиметься продовженим. Проте, у замовника відсутні будь-які документи, що підтверджують чинність даних договорів. 1.3. Видаткові накладні на придбання механізмів та інструментів, а саме на придбання двох шліфмашинок кутових та пістолета для піни, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.02.2025 року №8, не являються документом, що підтверджують право володіння та перебування на балансі товариства з обмеженою відповідальністю. 2. На виконання умов прописаних у пунктах 2.1. та 2.2. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником надано сканкопію довідки від 13.02.2025 року №9, за формою поданою замовником та накази про призначення працівників. При перевірці документації виявлено наступне: 2.1. У наказі від 26.04.2024 року № 7-к «Про покладання обов'язків» на Дудара Р.І. відсутній підпис працівника про ознайомлення з наказом. 2.2. У наказі від 22.03.2024 року № 5-к «Про прийняття на роботу» на Петришина А.Й відсутня дата підпису працівником про ознайомлення з наказом. 3. На виконання умови прописаної у пункті 10 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано додаток 4 до проєкту договору про закупівлю робіт, але не заповнено графу 1 № з/п. 4. Не належним чином оформлені документи, а саме, статут та рішення засновника. З метою усунення невідповідностей в документах учаснику необхідно: 1.Привести у відповідність довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватися при виконанні робіт, підтвердивши наявність обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису. 2. Підтвердити наявність: - двох автогідропідіймачів висотою підйому 12 та 28 метрів, наявність яких не підтверджено в жодним документом; - компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат] продуктивністю 2,2 м³/хв, наявність якого не підтверджено в жодним документом; - віброущільнювача [віброплити] з бензиновим двигуном легкого, масою до 100 кг, наявність якого не підтверджено в жодним документом. А також, наявність двох шліфмашинок кутових та пістолета для піни. 3. Надати підтверджуючі документи про чинність договору оренди від 08.05.2024 року №08/05-24 та договору надання послуг технікою від 12.06.2023 року №01/ПТ. 4. Належним чином оформити та завантажити накази від 26.04.2024 року № 7-к «Про покладання обов'язків» на Дудара Р.І. та від 22.03.2024 року № 5-к «Про прийняття на роботу» на Петришина А.Й. 5. Викласти у правильній редакції додаток 4 до проєкту договору про закупівлю робіт. 6. Завантажити належним чином оформлені статут та рішення засновника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.