Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
Адреса надання послуг - м.Решетилівка Полтавської області вул. Покровська,81. Строк надання послуг - до 10 квітня 2025 р. Тендерні пропозиції надавати українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 143 701 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 437,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДНЗ "РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського" |
| ЄДРПОУ: | 03566222 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Каминда |
| Телефон: | +380660738661 |
| E-mail: | ral52@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 38400, Україна, Полтавська область,Решетилівський р-н, смт. Решетилівка, вул. Покровська, буд. 81 |
4 |
1. Відповідно до підпункту 1.1. розділу 1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник процедури закупівлі мав надати: довідку у довільній формі, складену учасником торгів або за прикладом № 1, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, а саме: - назва замовника (контрагента) із яким укладено договір; - предмет договору; - номер та дата укладення договору; - сума договору; - адреса, контактна особа та номер телефону замовника (контрагента) із яким укладено договір. - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та акти виконаних робіт). Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір з поточного та/або капітального ремонту будинку або будівлі або їх складових частин. В складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка, що не містить даних в частині підтвердження факту повного виконання учасником аналогічного договору з поточного та/або капітального ремонту будинку або будівлі або їх складових частин. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: довідку у довільній формі, складену учасником торгів або за прикладом № 1, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, а саме: - назва замовника (контрагента) із яким укладено договір; - предмет договору; - номер та дата укладення договору; - сума договору; - адреса, контактна особа та номер телефону замовника (контрагента) із яким укладено договір. - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи про його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та акти виконаних робіт). Інформація має бути надана про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір з поточного та/або капітального ремонту будинку або будівлі або їх складових частин. 2. Відповідно до підпунктів 2.1. та 2.2. пункту 2. розділу 1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник процедури закупівлі мав надати: Довідка в довільній формі або за прикладом № 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме: - прізвище, ім’я, по батькові працівника; - посада/спеціальність тощо; - форма працевлаштування (трудові відносини або згідно цивільно-правового договору). У разі, якщо працівники Учасника перебувають з ним в цивільно-правових відносинах, Учасник надає копії договорів або інший документ із кожним із зазначених у довідці працівників. У разі, якщо працівники Учасника перебувають з ним в трудових відносинах, Учасник надає або штатний розпис або трудовий договір або копії наказів або витяги з них або інший документ із кожним із зазначених у довідці працівників. Копії документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження ним навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). В складі тендерної пропозиції не надано довідку відповідно до умов тендерної документації та не надано копію договорів або іншого документу із кожним із зазначених у довідці працівників та/або штатний розпис або трудовий договір або копії наказів або витяги з них або інший документ із кожним із зазначених у довідці працівників, копій документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження ним навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: довідку в довільній формі або за прикладом № 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме: - прізвище, ім’я, по батькові працівника; - посада/спеціальність тощо; - форма працевлаштування (трудові відносини або згідно цивільно-правового договору). копії договорів або інший документ із кожним із зазначених у довідці учасника працівників та/або штатний розпис або трудовий договір або копії наказів або витяги з них або інший документ із кожним із зазначених у довідці працівників, копій документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження ним навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). 3. Відповідно до підпунктів 3.1., 3.2 та 3.3. пункту 3. розділу 1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Довідка в довільній формі або за прикладом № 3, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, а саме: - найменування обладнання та матеріально-технічної бази; - кількість, шт.; -примітка (власне чи орендоване/лізинг/інше право на користування). Для документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини або інший документ, яким Учасник може підтвердити перебування у власності обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена у довідці (для іншого обладнання, механізмів тощо) (наприклад, оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо). У разі, якщо обладнання та матеріально- технічна база (машини, механізми, техніка тощо) не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу тощо) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди, лізингу, тощо на кожну одиницю, вказану в довідці. Крім того, обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). В складі тендерної пропозиції учасника наявна довідка без дати, та без номеру, про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, на підтвердження яких не надано сканкопій свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини або інший документ, яким Учасник мав підтвердити перебування у власності обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена у довідці (для іншого обладнання, механізмів тощо) (наприклад, оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: скановані копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини або інший документ, яким підтвердити перебування у власності обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена у довідці (для іншого обладнання, механізмів тощо) (наприклад, оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) та оновлену довідку в довільній формі або за прикладом № 3, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, в разі якщо надана Учасником довідка не відповідає машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). Окремо наголошую, що обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). 4. Відповідно до підпункту 3.8. розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі мав надати сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf та ims) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК, а саме: 1. Договірна ціна. 2. Зведений кошторисний розрахунок. 3. Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості. 4. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. 5. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. 6. Календарний план-графік. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись чинними державними будівельними нормативами. Також Учасник повинен підтвердити наявність чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або ІВК або іншого аналогічного Програмного Комплексу для виконання відповідних кошторисних розрахунків, дійсної на момент подання пропозиції. *У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf та ims) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК, а саме: - Договірна ціна. - Зведений кошторисний розрахунок. - Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості. - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. - Календарний план-графік. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись чинними державними будівельними нормативами. Також Учасник повинен підтвердити наявність чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або ІВК або іншого аналогічного Програмного Комплексу для виконання відповідних кошторисних розрахунків, дійсної на момент подання пропозиції. *У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). 5. Відповідно до підпункту 3.10. розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі мав надати Скан-копію або копію, завірену належним чином, чинного сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я учасника; - скан-копію або копію, завірену належним чином, чинного сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім’я учасника; - скан-копію або копію, завірену належним чином, чинного сертифікату ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT) "Система управління якістю. Вимог", виданого на ім’я учасника. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні сканкопії/копії перелічених вище сертифікатів, виданих на ім’я учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Скан-копію або копію, завірену належним чином, чинного сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я учасника; - скан-копію або копію, завірену належним чином, чинного сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім’я учасника; - скан-копію або копію, завірену належним чином, чинного сертифікату ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT) "Система управління якістю. Вимог", виданого на ім’я учасника. 6. Відповідно до підпункту 2.3 розділу 2 Додатку 2 Учасник не надав довідку у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: надав довідку у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.