Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі на 22 317 937, 20 грн . Розмір бюджетного призначення на 2025 рік відповідно до Рішення сесії виконавчого комітету Богородчанської селищної ради № 1808-43/2025 від 06 лютого 2025 року складає 3000 000,00 грн
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 317 937,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 223 179,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство" Богородчанської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 05393234 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дронів Оксана Василівна |
| Телефон: | 380979035067 |
| E-mail: | bogoosvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77701, Україна, Івано-Франківська область,смт Богородчани, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 10 |
11 |
Протоколом уповноваженої особи від 10 лютого 2025 року №1 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Височана в с. Підгір’я, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області», згідно ГБН Г.1-218-182:2011 за ДК:021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ХХІ СТОЛІТТЯ-ПЛЮС», код ЄДРПОУ 30051316 виникла необхідність звернутися за підтвердженням інформації, яку надав Учасник, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі пункту 42 Особливостей. Замовник, з метою підтвердження інформації, наданої Учасником звернувся 03.03.2025 року, вих . №40 до ТОВ « НАДВІРНЯНСЬКА АВТОБАЗА», у зв’язку із тим, що станом на 06.03.2025 року відповіді ще не має, у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 26 березня 2025 року . З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ( протокол уповноваженої особи №3 від 06.03.2025 року ).
Згідно з розглядом тендерної пропозиції Учасника Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ХХІ СТОЛІТТЯ-ПЛЮС» , код ЄДРПОУ 30051316, відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі) У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Учасник повинен подати згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 23: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), повинна підтвердити документально наявність антикорупційної програми шляхом подання копії антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.