Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 084 043,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 420,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 20409796 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Голоднюк Інна |
| Телефон: | 380986511283 |
| E-mail: | gymandr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13400, Україна, Житомирська область,Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3 |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури закупівлі Замовником було виявлено, що ним було некоректно та не в повній мірі визначено вимоги щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановивши підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації лише договірною ціною, не встановивши при цьому, надання Учасником у складі тендерної пропозиції: підсумкової відомості ресурсів; розрахунку загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з економічним обґрунтуванням у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-годин орендованої будівельної техніки; розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи із структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Учасника; локальних кошторисів, що в свою чергу позбавляє Замовника належним чином дослідити обгрунтовані розрахунки договірної ціни, з урахуванням розмірів включених до неї витрат, в тому числі пов’язаних з інфляційними процесами, ризиків тощо. Не дослідження зазначених документів позбавляє Замовника можливості надати обґрунтовану оцінку тендерних пропозицій Учасників закупівлі, що в свою чергу впливає на можливе зловживання щодо подання необґрунтованих тендерних пропозицій та складання договірної ціни учасниками закупівлі, та ймовірне настання для Замовника та Учасника негативних наслідків у подальшому при виконанні робіт за укладеним договором підряду, в частині розрахунку вартості робіт, ресурсів та розрахунків за виконані роботи.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 03-03-2025, 09:13 по 14-03-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.