Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 529,72 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 947,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1491 |
| ЄДРПОУ: | 14321848 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Славінська-Артамонова Ольга Вікторівна |
| Телефон: | 380938526550 |
| E-mail: | tender_1491@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС" виявлено невідповідність Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ШЛЯХОМ ЗАВАНТАЖЕННЯ В ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ», а саме: РОЗДІЛ ІІІ. Інформація встановлена відповідно до законодавства п.3 «Інші документи від Учасника», в якій вимагалось надати: «Учасник повинен надати наступні документи (якщо це передбачене чинним законодавством): ……., Витяг з реєстру платників ПДВ (або платника єдиного податку)» Учасником було надано «Свідоцтво ПДВ». В Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в пункті 1 вимагалося: Гарантійний строк (термін) експлуатації обладнання, з моменту встановлення: не менше 12 місяців (надати гарантійний лист). Учасником не було надано гарантійного листа. У зв’язку з відсутністю вищевказаної документації / інформації Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в інформації Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.