Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 560 443 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 62 802,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр БУГАЙОВ |
| Телефон: | +380567565629, +380567565283 |
| E-mail: | zoc3107@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника - ПП "АКВАЛАЙТ" (12 550 000,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. У вимогах Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: - Пункт 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: 2.1. Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 2, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт. В числі працівників учасника повинен бути сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації. 2.2. На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: -скан-копії трудових книжок, або трудових договорів, або договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними працівниками згідно із чинним законодавством України; -скан-копію кваліфікованого сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації; - скан-копії документів про кваліфікацію або професійну підготовку працівників робітничих професій (диплом, або свідоцтво, або посвідчення, тощо). Учасник надав Довідку від 17.02.2025 № 247/3 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці некоректно зазначено інформацію щодо спеціальності працівника Маршалко Владислава Івановича. - Пункт 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: 1.1. Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин, механізмів, обладнання, тощо необхідних для виконання робіт, із зазначенням: найменування, кількості, відомостей про технічний стан та правові підстави (власне або орендоване, або суборендоване, або лізинг, або власність субпідрядника, або інше право користування на підставі договорів). 1.2. На підтвердження інформації викладеної у довідці Учасником надаються: якщо будівельні машини, механізми, обладнання не є вланістю учасника, то учасник надає скан-копії документів (договори з усіма додатками, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), які засвідчують правові підстави користування (строк дії договорів до 31.10.2025). Учасником завантажено Довідку від 17.02.2025 № 247/2 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технлогій. В довідці зазначено обладнання яке, знаходиться на балансі підприємства ПП "АКВАЛАЙТ". Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Надати довідку що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин, механізмів, обладнання, тощо необхідних для виконання робіт. На підтвердження інформації викладеної у довідці Учасником надаються: якщо будівельні машини, механізми, обладнання не є вланістю учасника, то учасник надає скан-копії документів (договори з усіма додатками, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), які засвідчують правові підстави користування (строк дії договорів до 31.10.2025). Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.