Закупівлю оголошено - 07-02-2025, 15:07. Дата останніх змін - 31-03-2025, 00:00

«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»

«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, ... Державна закупівля - UA-2025-02-07-009705-a «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)» від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 2/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-07-009705-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-07-011894-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 15:07
по 28-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 15:07
по 03-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-03-2025, 13:38
по 03-03-2025, 14:01

Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
6973962.1
6 973 962,10 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:34 869,81 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:209 218 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Самойленко Євгенія Юріівна
Телефон:380442423706
E-mail:solomruo2423706@ukr.net
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
15



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
«ДК 021-2015 код 45330000-9 Во ...
6 973 962,10 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-03-2025, 13:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45330000-9
Водопровідні та санітарно-технічні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Василіск ХХІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-03-2025 по 15-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Ніколаєва, буд. 13 кв. 61, 02225, Бухтіяров Микола Васильович
Остаточна пропозиція:
3 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 971 704,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 31-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 21-03-25, 13:15:37
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з необхідністю детального аналізу відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було прийнято рішення подовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 15-04-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 17-03-25, 15:43:31
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 19-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-03-25, 14:48:28
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника міститься скан-копія довідки щодо наявності обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору, форма якої не відповідає формі Таблиці 1 п.п. 1.2. п. 1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Таблиця 1 п.п. 1.2. п. 1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації.. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку щодо наявності обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору, за формою згідно Таблиці 1 п.п. 1.2. п. 1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника міститься скан-копія довідки Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, форма якої не відповідає формі Таблиці п.п. 2.2. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 2.2. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, форма якої відповідає формі Таблиці п.п. 2.2. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано скан-копію Довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням працівників, зокрема: Гуц І.П. – слюсар-сантехнік, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустакування та Махно М.В. – слюсар з обслуговування теплових пунктів. Також Учасником надано сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань на зазначених працівників, із зазначенням посад: електрик та слюсар-теплотехнік відповідно. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 2.3. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань на працівників, зокрема: Гуц І.П. – слюсар-сантехнік, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустакування та Махно М.В. – слюсар з обслуговування теплових пунктів з вірним зазначенням їх посад. 4. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника відсутні сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 2.3. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. 5. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано скан-копію листа-відгука, в якому не вірно зазначено вартість аналогічного договору, а саме: згідно наданих актів наданих послуг та договору, з урахуванням додаткових угод, вартість договору складає 4 870 169,72 грн. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.3. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію листа-відгука з вірним зазначенням вартості аналогічного договору. 6. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника відсутня інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 частини 3 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформаці. щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей. 7. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника відсутня інформація щодо відповідності учасника вимогам визначеним абзацем 8 п.п. 1 п. 44 Особливостей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 частини 3 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам визначеним абзацем 8 п.п. 1 п. 44 Особливостей. Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновлених та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-03-25, 14:48:28
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Лебедєва Академіка, будинок 1, корпус 6, офіс 33/1, 03143, Анастасія Вікторівна
Остаточна пропозиція:
3 199 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 616 760,22 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-03-25, 14:25:04
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з необхідністю детального аналізу відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було прийнято рішення подовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-03-25, 14:38:34
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником відсутні сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок на працівників, які зазначенні в довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 2.3. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції Учасникам відсутні документи щодо професійно підготовлених спеціалістів за наступною професією: слюсар з обслуговування теплових пунктів та документальне підтверження правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 2.2. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документальне підтвердження, щодо професійно підготовлених спеціалістів, а саме: на слюсаря з обслуговування теплових пунктів з підтверженням правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією. 3. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі без зазначення реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 4. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору, сума яких не відповідає зазначеній в аналогічному договорі та довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.2. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, які підтверджують вартість виконання аналогічного договору. 5. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником лист-відгук від НДСЛ «Охматдит» МОЗ України не відповідає аналогічному договору наданому у складі прозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.3. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-відгук від НДСЛ «Охматдит» МОЗ України, який чітко відповідає аналогічному договору наданому у складі прозиції 6. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника відсутня інформація щодо відповідності учасника вимогам визначеним абзацем 8 п.п. 1 п. 44 Особливостей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 частини 3 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам визначеним абзацем 8 п.п. 1 п. 44 Особливостей. 7. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника відсутня заповнена форма Додатку № 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 частини 3 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнену форму Додатку № 4. 8. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.02.2025 року, в якому зазначено, що розмір частки статутного капіталу складає 3000,00 грн. Проте в наданому, в складі тендерної пропозиції Учасника, Статуті, затвердженого Рішенням засновника ПП «СПЕЦСЕРВІС» від 03.02.2021 року № 1/21, статутний капітал складає 300,00 грн. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1. п. 2.1. частини 2 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлений Статут у відповідності до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.02.2025 року. Просимо виправити невідповідності шляхом надання підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-25, 14:38:34

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 03-03-25, 14:01:49
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 05-03-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 199 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 616 760,22 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-02-2025, 20:26:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1); 1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: - договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); Таблиця 1 Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів (або механізмів) Форма власності (власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од 1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб). 1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Учасники надають: - ліцензію на право виконувати відповідні роботи - кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». - кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування. 2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії: - Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів: - техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення), електрозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи), - інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації, - електромонтера, - слюсаря-сантехніка, - слюсаря-теплотехніка, - диспетчера. Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці: Прізвище, ім’я по- батькові штатного працівника Посада на підприємстві Освіта (середня, вища, навчальні курси) Примітка * Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства. 2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації. Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці. Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому). Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: - правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, - правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду, - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, - правил улаштування електроустановок, - витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, - правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, - посвідчення з питань пожежної безпеки.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік. 3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. *Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Василіск ХХІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 971 704,30 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
послуги будуть надаватись без субпідряду
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-02-2025, 16:51:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1); 1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: - договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); Таблиця 1 Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів (або механізмів) Форма власності (власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од 1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб). 1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Учасники надають: - ліцензію на право виконувати відповідні роботи - кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». - кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування. 2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії: - Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів: - техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення), електрозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи), - інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації, - електромонтера, - слюсаря-сантехніка, - слюсаря-теплотехніка, - диспетчера. Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці: Прізвище, ім’я по- батькові штатного працівника Посада на підприємстві Освіта (середня, вища, навчальні курси) Примітка * Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства. 2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації. Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці. Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому). Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: - правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, - правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду, - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, - правил улаштування електроустановок, - витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, - правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, - посвідчення з питань пожежної безпеки.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік. 3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. *Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-02-2025, 15:08:04
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено14-02-2025, 15:49:50
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено19-02-2025, 16:20:26
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-02-2025, 16:27:01
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-02-2025, 16:47:00
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 16:01:13
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічний Видалено14-02-2025, 15:49:09
        Інший
        публічний Видалено19-02-2025, 14:21:28
        Інший
        публічний Видалено25-02-2025, 16:44:45
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 16:00:35
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено07-02-2025, 14:21:19
            Тендерна документація
            публічний Видалено14-02-2025, 15:48:50
            Тендерна документація
            публічний Видалено19-02-2025, 14:21:42
            Тендерна документація
            публічний Видалено25-02-2025, 16:45:03
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 15:59:12
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії . Сума тендерного забезпечення 209 218,00 грн. (двісті девять тисяч двісті вісімнадцять грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації Адреса: вулиця Лондонська,12, м. Київ При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ підписаний електронним підписом та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При внесенні Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій), а також скановані копії оригіналів банківської ліцензії, видану НБУ та довіреності на право підпису відповідальних осіб банку, захищені електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом, чи PDF – файлом в ZIP (RAR) – файлі з ключами до електронного підпису (P7S формату) Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Електронна банківська гарантія , Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії . Сума тендерного забезпечення 209 218,00 грн. (двісті девять тисяч двісті вісімнадцять грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації Адреса: вулиця Лондонська,12, м. Київ При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ підписаний електронним підписом та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При внесенні Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій), а також скановані копії оригіналів банківської ліцензії, видану НБУ та довіреності на право підпису відповідальних осіб банку, захищені електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом, чи PDF – файлом в ZIP (RAR) – файлі з ключами до електронного підпису (P7S формату) Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Електронна банківська гарантія , Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання договору про закупівлю, але не пізніше дати укладання договору у вигляді безумовної , безвідкличної банківської гарантії. Оригінал документу, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, має бути поданий у вигляді оформленої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації При внесенні учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії учасник надає Замовнику оригінал банківської гарантії, засвідченої підписом відповідальних осіб банку і печаткою. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, тягне за собою неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається замовником після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до місцевого бюджету.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Електронна банківська гарантія , Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання договору про закупівлю, але не пізніше дати укладання договору у вигляді безумовної , безвідкличної банківської гарантії. Оригінал документу, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, має бути поданий у вигляді оформленої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації При внесенні учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії учасник надає Замовнику оригінал банківської гарантії, засвідченої підписом відповідальних осіб банку і печаткою. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, тягне за собою неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається замовником після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до місцевого бюджету.
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Електронна банківська гарантія , Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання договору про закупівлю, але не пізніше дати укладання договору у вигляді безумовної , безвідкличної банківської гарантії. Оригінал документу, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, має бути поданий у вигляді оформленої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації При внесенні учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії учасник надає Замовнику оригінал банківської гарантії, засвідченої підписом відповідальних осіб банку і печаткою. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, тягне за собою неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається замовником після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до місцевого бюджету.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1); 1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: - договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); Таблиця 1 Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів (або механізмів) Форма власності (власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од 1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб). 1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Учасники надають: - ліцензію на право виконувати відповідні роботи - кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». - кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1); 1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: - договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); Таблиця 1 Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів (або механізмів) Форма власності (власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од 1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб). 1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Учасники надають: - ліцензію на право виконувати відповідні роботи - кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». - кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування. 2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії: - Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів: - техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення), електрозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи), - інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації, - електромонтера, - слюсаря-сантехніка, - слюсаря-теплотехніка, - диспетчера. Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці: Прізвище, ім’я по- батькові штатного працівника Посада на підприємстві Освіта (середня, вища, навчальні курси) Примітка * Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства. 2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації. Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці. Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому). Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: - правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, - правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду, - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, - правил улаштування електроустановок, - витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, - правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, - посвідчення з питань пожежної безпеки.
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 14:33:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування. 2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії: - Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів: - техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення), електрозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи), - інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації, - електромонтера, - слюсаря-сантехніка, - слюсаря-теплотехніка, - диспетчера. Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці: Прізвище, ім’я по- батькові штатного працівника Посада на підприємстві Освіта (середня, вища, навчальні курси) Примітка * Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства. 2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації. Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці. Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому). Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: - правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, - правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду, - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, - правил улаштування електроустановок, - витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, - правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, - посвідчення з питань пожежної безпеки.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік. 3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. *Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам.
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-02-2025, 15:07:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік. 3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. *Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ