Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
Заміна вікон у кількості 30 штук згідно технічним характеристикам викладеним у додатку 3 до тендерної документації
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 350 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 505 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державнв спеціалізована установа "Київське міське бюро судово-медичної експертизи" |
| ЄДРПОУ: | 23698049 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щуріна Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380442751555 |
| E-mail: | kmkb2018@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03038, Україна, Київська область,Київ, вул. Докучаєвська, будинок 4 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення змін до тендерної документації, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Тендерною документацією було визначено термін надання послуг до 31.03.2025р., але у зв’язку з наявними скаргами до АМКУ, термін надання послуг пройшов: - Рішення АМКУ від 19.02.2025р. №2579-р/пк-пз - Рішення АМКУ від 26.03.2025р. №4755-р/пк-пз. У зв’язку з чим, терміни розгляду пропозицій продовжились, договір про закупівлю ще не укладено, проте визначений Замовником строк надання послуг вже настав і Виконавець не зможе почати надання послуг в зазначений строк, який був визначений в тендерній документації до проведення відкритих торгів (в тому числі в проекті договору про закупівлю). Пункт 26 Особливостей передбачає, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, як оголошення про проведення відкритих торгів, так і тендерна документація повинні містити – строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Відповідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Підстави для внесення змін до договору про закупівлю теж відсутні. Адже достатньо навіть того факту, що строк дії договору про закупівлю завжди є істотною умовою договору відповідно до норм ЦКУ та ГКУ. Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись виключно у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 08-04-2025, 12:25 по 19-04-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.