Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 009 030,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 045,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 40108604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мельничук Марія Петрівна |
| Телефон: | 380332742488 |
| E-mail: | zakupivli@vl.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11 |
11 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 1 Розділу 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу. Учасником, на виконання цієї вимоги, у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 11.02.2025 №2. Але Учасник не надав документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном (пункт з 1 по 34). Разом з тим, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав підсумкову відомість ресурсів де в розділі будівельні машини і механізми вказав, що для надання послуги/виконання роботи він буде використовувати: 1) Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; 2) Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; 3) Крани автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; 4) Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; 5) Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; 6) Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; 7) Прес-ножиці комбіновані; 8) Верстати свердлильні. Дані машини і механізми відсутні в довідці Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної від 11.02.2025 №2. 2. Вимогою пункту 12 розділу 2 тендерної документації Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 ТД пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. 3. Вимогою пункту 7 Розділу 3 тендерної документації Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження, види та вартість робіт, що будуть виконуватися, у % до ціни тендерної пропозиції учасника) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника. У випадку залучення субпідрядної організації, учасником надається сканований оригінал листа-погодження (на фірмовому бланку, з вихідним номером та датою) субпідрядної організації щодо участі у виконанні робіт, сканований оригінал діючого дозволу або ліцензії (або іншого документа, який посвідчує його/її видачу) на право займатися відповідною господарською діяльністю, отримання яких передбачене чинним законодавством України. Якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом. Учасник не надав вищевказаної інформації про субпідрядника /співвиконавця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати приведену у відповідність до Розділу 2 Підсумкової відомості ресурсів Учасника довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. А також документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном вказаних у довідці, та договори найму (оренди) транспортного засобу вказаного у довідці. 2. Підписану Учасником тендерну пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). 3. Надати лист з інформацією про субпідрядника /співвиконавця.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.