Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 184 088 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 51 840,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Шептицької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02144482 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Турик Ольга Григорівна |
| Телефон: | +380324931908 |
| E-mail: | Olgatyruk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80103, Україна, Львівська область,місто Шептицький, проспект Шевченка, 19 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону була необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника ПП "МП Сантехмонтаж", подання яких передбачалося тендерною документацією Учаснику ПП "МП Сантехмонтаж" була надана вимога про усунення невідповідності в інформації та документах, що були подані учасником. Він в свою чергу виправив та усунув вказані невідповідності у складі своєї тендерної пропозиції. Замовником було прийнято рішення від 27.02.2025 р. (далі – Рішення), згідно з яким Учасника ПП "МП Сантехмонтаж" визначено переможцем Закупівлі «Нове будівництво котельні для Соснівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Червоноградської міської ради Львівської області на вулиці Шептицького, 2 в місті Соснівка Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області» ( ДК 021:2015 45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій) та прийнято рішення про намір укласти договір. Однак під час повторного розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником було виявлено ще одну невідповідність у документах Учасника, а саме: для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, Учасник мав надати чинні документи з перевірки знань спеціаліста із загального курсу з охорони праці. У складі своєї пропозиції учасник ПП "МП Сантехмонтаж" надав вищезгадані документи, однак на момент подачі пропозиції вони виявилися нечинними (строк дії документу закінчився 03.02.2025 р.). Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 12-03-2025, 18:36 по 23-03-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 8.6 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію проекту договору разом з Додатками, а саме: - Розрахунок договірної ціни (Додаток 1 ) - Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) - План фінансування робіт (Додаток 3) - Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 4) Учасник надав в складі тендерної пропозиції скан-копію проекту договору разом з Додатками, однак в Додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» не розписав роботи по місяцях. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», конкретизувавши роботи помісячно.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.