Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 15 462 135,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 77 310,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 77 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щуров Максим |
| E-mail: | procurement@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
10 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Розгляд питань: Протокольним рішенням Уповноваженої особи №89 від 04.03.2025 по закупівлі робіт ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Нове будівництво лісової автомобільної дороги в кв. 20-1, Пашківське лісництво, філія «Свалявське лісове господарство» ДП «Ліси України» (Мукачівський район, Закарпатська область») (ID: UA-2025-02-04-014007-a) ТОВ "УЖДОРБУД" визнано переможцем закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При проведенні повторного аудиту пропозиції ТОВ "УЖДОРБУД" перед укладанням договору, виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель допущені замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, які полягають у наступному. Опис порушення: Згідно з пп. 1.2.1 п. 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від учасника» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати заповнену довідку у формою № 2 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: 1) геодезист або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; Відповідно до пп. 1.2.2.1 п. 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом з копіями паспортів, картками платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) таких осіб та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників. В складі тендерної пропозиції ТОВ "УЖДОРБУД" надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл Довідка про працівників за формою замовника.PDF) в якій вказано про залучення за цивільно-правовою угодою геодезиста Дерев'янчука Володимира Вікторовича. Натомість тендерна пропозиція учасника не містить копій паспорту та картки платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці), а відтак не відповідає вимогам тендерної документації замовника. На даній стадії Замовник не має можливості усунути виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати можливість учаснику виправити виявлені невідповідності відповідно до пункту 43 Особливостей. Єдиний спосіб усунення порушення по закупівлі, яка триває, - це відміна такої закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на вищевикладені обставини, Замовником допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, яке не можливо усунути на даний час, а саме: порушення, допущені при розгляді тендерної пропозиції учасника. Прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відміни торгів виконується у відповідності до чинного законодавства України та направлене на усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність у відміні закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Нове будівництво лісової автомобільної дороги в кв. 20-1, Пашківське лісництво, філія «Свалявське лісове господарство» ДП «Ліси України» (Мукачівський район, Закарпатська область») (ID: UA-2025-02-04-014007-a) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відміну закупівлі в електронній системі закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 17-03-2025, 15:52 по 28-03-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розгляд тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі почався 21.02.2025, відтак є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21.03.2025 у зв’язку з потребою детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, а також зважаючи на пункт 43 Особливостей, що у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
«Вимога про усунення невідповідностей: 1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Відповідно до вимог пункту 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати заповнену довідку за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи: 1) Корчування пнів; 2) Розроблення ґрунту бульдозерами; 3) Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами; 4) Планування площ механізованим способом; 5) Ущільнення ґрунту котками; 6) Укладання труб; 7) Улаштування основи з інертних матеріалів; 8) Улаштування покриття; 9) Установлення дорожніх знаків. На виконання вимог пункту 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів надано довідку за формою № 3 про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 90/Т від 19.02.2025р., в якій учасником зазначено, що виконання робіт, а саме: “Розроблення ґрунту бульдозерами” підтверджується актом №1 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2024 щодо Договору №14/02-24-1 від 14.02.2024р. з ТОВ “Ю-ЕС-ВІНД ЕНД СОЛАР Україна ”. На підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Договору №14/02-24-1 від 14.02.2024р. з ТОВ “Ю-ЕС-ВІНД ЕНД СОЛАР Україна ” та акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2024 щодо цього Договору за предметом «Нове будівництво ВЕС «Нижні Ворота» від «Вітряний парк Островський» ВЕУ-1 до «Вітряний парк Гірський» ВЕУ-2 на території Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області». Відповідно до пункту 1.3.1. Розділу I Додатку 1 до тендерної документації та *приміток Форми №3, аналогічним договором є договір, *предметом закупівлі якого має бути будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт улиць, або дороги, або проїзної частини, тощо. В ході вивчення такого договору встановлено, що предмет закупівлі Договору №14/02-24-1 від 14.02.2024р. з ТОВ “Ю-ЕС-ВІНД ЕНД СОЛАР Україна ” не відповідає вимозі Замовника. Разом з тим, в наданій учасником довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №90/Т від 19.02.2025р. зазначено, що виконання робіт, а саме: “Корчування пнів”, “Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами”, “Планування площ механізованим способом”, “Ущільнення ґрунту котками”, “Укладання труб”, “Улаштування основи з інертних матеріалів”, “Улаштування покриття”, “Установлення дорожніх знаків” підтверджується актом приймання виконаних робіт за листопад 2024р. щодо Договору №08-1/10.2024-з від 08.10.24 р. з Філією “Свалявське лісове господарство” Державного спеціалізованого господарського підприємства “Ліси України”. Однак, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано акт приймання виконаних робіт за грудень 2024р. щодо Договору №08-1/10.2024-з від 08.10.24р. з Філією “Свалявське лісове господарство” Державного спеціалізованого господарського підприємства “Ліси України”. Відтак, Учасником допущені механічні помилки у довідці №90/Т від 19.02.2025 р.., а саме в графі * підтвердження виконання , не вірно зазначено місяць акту приймання виконаних робіт, а саме: вказано «акт приймання виконаних робіт листопад 2024 р.», замість «акт приймання виконаних робіт грудень 2024 р.» Враховуючи вищенаведене, Учасником не підтверджено вимогу Замовника щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорі). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: Оновлену довідку згідно з Формою № 3 з урахування невідповідностей виявлених замовником. Аналогічний договір на підтвердження виконання робіт «“Розроблення ґрунту бульдозерами” за предметом закупівлі: будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт улиць, або дороги, або проїзної частини. Оригінал відгуку, на такий договір у відповідності з вимогою Замовника згідно з п.п. 3.3 Розділу I Додатку 1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.