Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 71 933 361 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 359 666,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 359 600 UAH |
| Замовник: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 03359026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380442849374 |
| E-mail: | market_kievavtodor@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6 |
13 |
ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника № 668-пс від 26.02.2025 Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу із публічних закупівель відділу закупівель комунальної корпорації «Київавтодор», що затверджене наказом комунальної корпорації «Київавтодор» від 04.01.2022 року № 3 та постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) затверджую наступне: Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8 (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-04-001120-a) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що Учасником завантажено великий об’єм інформації та документів відповідно до вимог тендерної документації і тому є нагальна потреба у детальному розгляді поданої пропозиції цього Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа із публічних закупівель відділу закупівель Олена БЕРЕЖНА
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. На вимогу п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено Довідку про наявність парку машин та механізмів від 19.02.2025р. вих. № 133/15 з зазначенням у гр. 3 цієї довідки інформації щодо державного реєстраційного номеру на компресорну станцію ПКСД 5,25Д (п. 2.1. Довідки) і на загальний вантажний бортовий автомобіль МАЗ 53362 (п. 19.3. Довідки), що не відповідає наданим підтверджуючим документам. Також, у п. 21.1. даної довідки зазначено найменування котка вібраційного не у відповідності до наданої скан-копії документу, що посвідчує право власності. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 2. На вимогу п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про виконання власного аналогічного(их)* договору(ів) від 19.02.2025р. вих. № 167/15 з зазначенням інформації у гр. 3 цієї довідки щодо строку дії договору до Договору від 14.06.2019р. № 85-10, що не відповідає наданим скан-копіям підтверджуючих документів згідно з пп. 1.2.3. Додатку 1 тендерної документації. Також, у гр. 7 цієї довідки учаснику потрібно зазначити всю необхідну інформацію відповідно до наданих актів виконаних робіт. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 3. На вимогу п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про виконання власного аналогічного(их)* договору(ів) (договір(и) від 19.02.2025р. вих. № 167/15 з зазначенням інформації у гр. 3 цієї довідки щодо строку дії договору та у гр. 6 довідки щодо початку фактичного строку виконання робіт до Договору від 06.08.2021р. № 72-10 та лист-відгук з зазначенням інформації, що не відповідає наданим скан-копіям підтверджуючих документів згідно з пп. 1.2.3. Додатку 1 тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговані довідку та лист-відгук з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 4. На вимогу п. 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.02.2025р. вих. № 141/15, в гр. 6 якої зазначено інформацію щодо номеру та дати наказу про призначення на працівників: Зайця М.В. (4), Кокозея Л.І. (54), Дудковського О.В. (80), Корнійка М.Г. (83), Юхту О.М. (85), Трикоза В.М. (96), Мельниченка В.А. (102), Лесика О.В.(106), Кошика А.М. (18), Скрягу М.В. (70), Кузьменка В.М. (101), Химача А.А. (105), Микитюка В.І. (114) не у відповідності до наданих підтверджуючих документів. Також, у гр. 2 цієї Довідки на працівників: Харченка М.М. (48), Крука В.І. (52), Пріхнича М.П. (76), Корнійка М.Г. (83), Діденка С.П. (84), Юхту О.М. (85), Теплюка О.Г. (86), Трикозу О.І. (87), Загоровка В.М. (88), Євхименка О.М. (99), Мельниченка В.А. (102), Проскурка О.М. (104), Лесика О.В. (106), Коваля В.Г. (107) зазначено інформацію щодо найменування посади не у відповідності до скан-копій наказів про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) та/або суміщення/сумісництво на цю посаду. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 5. На вимогу пп. 6.12 надано скан-копію ID-картки без додатків (Витягу з реєстру територіальної громади). Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити скан-копію ID-картки з додатками згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 6. На вимогу Додатку 2 тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «договірна ціна», в якому відсутнє найменування/назви розділів відповідно до Відомостей обсягів робіт (ВоQ) (Додаток № 2). Для усунення учасник повинен повторно завантажити вищевказаний файл з зазначеними найменуваннями/назвами розділів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.