Закупівлю оголошено - 03-02-2025, 11:42. Дата останніх змін - 03-02-2025, 11:42

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, бульв. Слави, буд.27)

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дні... Державна закупівля - UA-2025-02-03-005144-a Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, бульв. Слави, буд.27) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 2/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-03-005144-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-03-006343-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-02-2025, 11:42
по 07-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 15:00
по 13-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
171000
171 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 710 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44124263 Досьє YouControl
Контактна особа:Галушко Валентина
Телефон:380633409477
E-mail:greenpin101@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Усунення аварій в житловому фо ...
171 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, бульв. Слави, буд.27)

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область Дніпро бульв. Слави, буд.27
по 07-03-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 11:42:43
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 11:42:45
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-02-2025, 11:42:43
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, бульв. Слави, буд.27)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 11:42:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка за формою Додатка 5 до Оголошення та На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або скановані кольорові копії наказів про прийняття на роботу. , Довідка за формою Додатка 5 до Оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) кошторисника. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або скановані кольорові копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, бульв. Слави, буд.27)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-02-2025, 11:42:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення та скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ