Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 745 644 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 456,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 13 728 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІ.ЕЙ.БУДІВНИЦТВО» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт теплового пункту будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається подання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові вказаних працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючий наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) Учасником надано довідку у довільній формі із зазначенням у пункті 5 цієї довідки працівника Бойко Федір Володимирович, що знаходиться на посаді Виконавця робіт. На підтвердження наявності такого працівника надано наказ від 28.06.2023 № 1-К щодо прийняття його на посаду слюсаря будівельного з виготовлення вузлів трубопровідних систем за сумісництвом. Учаснику необхідно привести у відповідність подану ним інформацію шляхом надання підтверджуючих документів на виконання зазначеною особою обов’язків Виконавця робіт згідно довідки у довільній формі щодо наявності працівників та/або цієї довідки, приведеної у відповідність до поданого Учасником наказу від 28.06.2023 № 1-К. 2) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається подання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із підтверджуючими документами на власність та/або оренду вказаного обладнання. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з переліком будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що визначені у переліку робіт (Додаток №3 до тендерної документації). У складі переліку робіт П.21 враховані роботи з нарізування швів у бетоні затверділому, які враховані Учасником у складі локального кошторису № 02-01-01. Для виконання цих робіт застосовані нарізувачі поперечних швів у бетоні що затужавів. Врахований у складі розрахунків, будівельний механізм не враховано у складі довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ні як власне, ні як орендоване обладнання. Учаснику необхідно включити нарізувач поперечних швів у бетоні що затужавів у перелік довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням підстави використання цього обладнання, та наданням підтверджуючих документів на право власності та/або оренди, та у разі необхідності, внести відповідні зміни у склад кошторисних розрахунків. 3) Відповідно до п.5.15 КНУ Настанови з визначення вартості будівництва загальновиробничі витрати учасника процедури закупівлі можуть визначатись на підставі показників, наведених в Додатках №18 та №19 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва. Будівельно-монтажні роботи, які враховані у складі Переліку робіт, що наведений у Додатку №3 до тендерної документації відносяться до зовнішніх мереж теплопостачання (п.8 Додатку №18 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва). Відповідно до примітки №1 показники, що наведені у п.8 застосовуються по всьому комплексу робіт, включаючи будівельні роботи (земляні, спорудження телефонної каналізації, тощо). Учаснику необхідно скоригувати показники для визначення розміру загальновиробничих витрат шляхом подання відповідних кошторисних документів. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ТОВ «ДІ.ЕЙ.БУДІВНИЦТВО» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.