Закупівлю оголошено - 31-01-2025, 15:50. Дата останніх змін - 25-02-2025, 00:00

Інші завершальні будівельні роботи

Інші завершальні будівельні роботи... Державна закупівля - UA-2025-01-31-012270-a Інші завершальні будівельні роботи від замовника Київський інститут Національної гвардії України від 1/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-31-012270-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 15:50
по 06-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 00:00
по 08-02-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-02-2025, 12:57
по 10-02-2025, 13:20

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
3700000
3 700 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:37 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:37 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Київський інститут Національної гвардії України
ЄДРПОУ:44633214 Досьє YouControl
Контактна особа:Ярослав Сябрук
Телефон:+380637094513
E-mail:syabruk1233@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Інші завершальні будівельні ро ...
3 700 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-02-2025, 12:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт (улаштування) тротуарної плитки навколо швидко-збірної споруди «***»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 24-03-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ НОВОБУДОВ, будинок 3, кімната 506, 69076, ТАРАС БЕБЕШКО
Остаточна пропозиція:
3 515 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 665 328,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-02-2025 по 22-02-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ НОВОБУДОВ, будинок 3, кімната 506, 69076, ТАРАС БЕБЕШКО
Остаточна пропозиція:
3 515 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 665 328,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-02-2025, 23:32

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-02-25, 17:40:03
24

Під час детального розгляду пропозиції учасником спрощеної закупівлі виявлено відсутність документів зазначених в Додатку 2 «Вимоги до учасників» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток 2), у складі пропозиції та подання яких вимагається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до абз. 3 Додатку 2 від Учасника закупівлі вимагалось надати наступний перелік документів: - дефектний акт; - договірну ціну (є твердою) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни; - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - зведений кошторисний розрахунок. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано зведений кошторис в неповному об’ємі, а саме була відсутня перша сторінка вказаного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк в розмірі 24 годин, визначений Особливостями № 1275, документи абз. 3 Додатку 2, а саме зведений кошторисний розрахунок. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-02-25, 17:40:03
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ НОВОБУДОВ, будинок 3, кімната 506, 69076, ТАРАС БЕБЕШКО
Остаточна пропозиція:
3 515 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 665 328,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-02-2025, 12:55
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-02-2025 по 18-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, с. Святопетрівське, ВУЛИЦЯ ТЕПЛИЧНА, будинок 38, квартира 193, 08130, Петросян Артур Каджикович
Остаточна пропозиція:
3 478 162 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 515 162,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 478 162 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 515 162,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-02-2025, 09:44:46
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 515 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 665 328,32 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядники не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-02-2025, 16:28:04
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 15:51:27
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 15:50:31
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 15:50:31
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Розмір забезпечення пропозиції: - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості: 37 000,00 грн (Тридцять сім тисяч грн 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції: 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Отримувач: Київський інститут Національної гвардії України код ЄДРПОУ: 44633214 р/р UA 038201720355119003000189382 Банк ДКСУ України, м. Київ МФО 820172
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 15:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 15:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору та перераховує грошові кошти визначені пунктом 12.1. Оголошення до Державного бюджету України у разі, якщо Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі порушив умови Договору в частині якості, та/або кількості, та/або строків (термінів) надання послуг. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні на проведення спрощеної закупівлі. Реквізити Замовника: Отримувач: Київський інститут Національної гвардії України код ЄДРПОУ: 44633214 р/р UA 038201720355119003000189382 Банк ДКСУ України, м. Київ МФО 820172 Призначення : «Забезпечення виконання договору згідно спрощеної закупівлі UA-*» Документ, що підтверджує внесення на рахунок замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, необхідно подати учаснику-переможцю разом із заповненим і підписаним договором про закупівлю в 2 екземплярах.
              Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи,Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 15:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 15:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді сканованого оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору.
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              4
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 15:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 4% (чотирьох відсотків) вартості (ціни) договору (Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ