Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 846 734,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 233,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03352981 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лимар Юлія Петрівна |
| Телефон: | 385448542868 |
| E-mail: | zhkg@romny-vk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 42000, Україна, Сумська область,Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Атлант Інжинірінг" були виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих у складі цієї пропозиції, а саме: Відповідно до пункту 1.2. Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі - Додаток 4 до тендерної документації) на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження даної вимоги Учасником було надано Договори про надання послуг, в тому числі Договори, строк дії яких закінчився, так як складав до 31 грудня 2024 року, а саме: Договір № 0308-23 від 14 серпня 2023 року (файл «Договір Атлант- послуги Сумимост.pdf») про надання послуг транспортними засобами та спецтехнікою виконавця, а саме: Бульдозер ДТ-75 (потужність 95 к.с), 10887ВМ – 1 од.; Екскаватор колісний JCB 110W HIDRADIG, 27362ВМ – 1 од.; Кран автомобільного ходу (вантажопідйомність 10т), КС 3575А камаз-55102 Пе, ВМ1735АО – 1 од.; Кран автомобільного ходу (вантажопідйомність 25т) МАЗ КС-55727, КА9205АХ – 1 од. Договір № 0110-22 від 01жовтня 2024 року (файл «Договір ВІК.pdf») про надання послуг транспортними засобами та спецтехнікою виконавця - Vermeer D36х50 ІІ бурильна машина. Дані Договори не є чинними на момент подачі тендерної пропозиції Учасника і не можуть підтверджувати вищезазначену вимогу Замовника щодо наявності обладнання й матеріально-технічної бази. Згідно з пунктом 2.3. Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції діючі посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) керівника підприємства щодо проходження навчання та перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.02-12, законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій, надання до медичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, санітарного та гігієнічного забезпечення. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтвердні документи Посвідчення та протоколи) стосовно проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки, пожежної безпеки, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій, надання до медичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, санітарного та гігієнічного забезпечення керівника підприємства Ситника М.Ю. Відповідно до пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Відомості про учасника за встановленою формою. На підтвердження даної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції було надано документ №101 від 11.02.2025 «Відомості про учасника» (Файл «Відомості учасника.pdf»), який не відповідає встановленій формі Замовника згідно з п. 10 Додатку 4. Відповідно до пункту 17 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами у форматі PDF, завіреними підписом та печаткою (у разі використання): - Договірна ціна; - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів; - Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат; - Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів; - Дефектний акт; - Календарний графік виконання робіт; - План фінансування; - Інформація про ціни та матеріальні ресурси. На підтвердження даної вимоги Замовника Учасник надав: Файл «Відомість ресурсів.pdf»; Файл «Графік виконання робіт Ромни Тепломережа.pdf»; Файл «Дефектний акт.pdf»; Файл «Договірна.pdf»; Файл «Розрахунки №№ 1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати.pdf»; Файл «Розрахункова вартiсть експлуатацiї 1 машино-години машин.pdf»; Файл «Розрахунок ЗВВ.pdf»; Файл «Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf»; Локальний кошторис (файл «u_27_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf»), але у складі пропозиції Учасника не було надано План фінансування, що не відповідає вимогам вищевказаного пункту. Згідно з пунктом 20 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати Гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. Учасником не надано Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги. Відповідно до пункту 22 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Лист-згоду з проєктом договору, а також заповнений та підписаний проєкт договору з додатками до нього, наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. На вимогу даного пункту Учасник надав підписаний проект договору, наведений у Додатку 3 до тендерної документації (файл «щодо Додатку 3 проекту договору.pdf»), але Лис-згода з проектом договору у складі тендерної пропозиції відсутній. Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Для юридичних осіб: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів: • розпорядчі документи на призначення та надання повноважень (наказ про призначення та протокол зборів засновників чи власника/-ів) • Статут, в редакції діючій на момент подання пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано Довідку №114 від 10.02.2025 (файл «») щодо рішення, що Товариство діє на підставі модельного статуту, затвердженого постановою КМУ від 27.03.2019 № 367. Проте Статут ТОВ "Атлант Інжинірінг" у діючій редакції у складі тендерної пропозиції Учасником надано не було. Відповідно до пункту 25 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Ліцензію на будівельну діяльність встановленого зразка згідно чинного законодавства, яка надає право здійснювати будівельну діяльність на об'єктах класу СС2. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документи на підтвердження даної вимоги. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати у строк, визначений Особливостями, вищевказані документи та інформацію, що підлягають виправленню.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.