Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 122 461 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 612,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпропетровський науково-дослідний інститут судових експертиз Міністерства юстиції України |
| ЄДРПОУ: | 26238495 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Ткаченко |
| Телефон: | +0956437062 |
| E-mail: | dniproise@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця Січеславська Набережна, будинок 17, офіс 801 |
2 |
1. перелік виявлених невідповідностей: 1.3. учасником ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" у складі тендерної пропозиції, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, оскільки була єдиною з поданих, не надано довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, за умовами якого надані послуги з встановлення аналогічного обладнання та/або відповідно до коду ДК 021:2015); 1.4. учасником ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, які будуть задіяні до надання послуг, у кількості не менше 2-х працівників (інженер та/або електромонтер ОПС). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.3. п.п. 1.3. п. 1 «Кваліфікаційні критерії» таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації; 2.4. п.п. 1.2. п. 1 «Кваліфікаційні критерії» таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору; Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, за умовами якого надані послуги з встановлення аналогічного обладнання та/або відповідно до коду ДК 021:2015. 3.2. Документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, які будуть задіяні до надання послуг, у кількості не менше 2-х працівників (інженер та/або електромонтер ОПС).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.