Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 48 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 480 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 24013674 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чугай Наталя Миколаївна |
| Телефон: | 380542700597 |
| E-mail: | dim@smr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, вул. Британська, буд.21 |
13 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
30-01-2025, о 10:19 надійшло звернення учасника в електронній системі закупівель про те, що «….відповідно до Постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 (зі змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» поточний ремонт доріг не входить до переліку платежів зазначених в п.2 ст.19, що для потенційного учасника матиме негативні наслідки у взаємовідносинах з його контрагентами у частині розрахунку за матеріали, що будуть придбані для виконання робіт по даній закупівлі, у частині виплати заробітної плати працівникам потенційного учасника, сплати податків та обов’язкових платежів, тощо. У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та до проєкту договору». Оскільки виправлення назви предмету закупівлі технічно не можливо у Річному плані Замовника, виникла необхідність у відміні закупівлі за № UA-2025-01-28-017149-a та оголошенні її повторно, а тому ВИРІШИЛА: 1. Керуючись п.п.2 п.50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами, відмінити закупівлю № UA-2025-01-28-017149-a.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-02-2025, 10:33 по 15-02-2025, 00:00
Документи: