Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 13:25. Дата останніх змін - 13-03-2025, 00:00

«Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи

«Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Зап... Державна закупівля - UA-2025-01-24-009362-a «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" від 1/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-24-009362-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-008745-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 13:25
по 07-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 13:25
по 10-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-02-2025, 14:54
по 10-02-2025, 15:17

Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
16426280
16 426 280 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:164 262,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:82 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
ЄДРПОУ:42698149 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Шкода
Телефон:380972100950
E-mail:dpmdzo-tdv@ukr.net
Місцезнаходження:
69095, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
«Капітальний ремонт найпростіш ...
16 426 280 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-02-2025, 14:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи

1
робота
69057 Україна Запорізька область Запоріжжя вул. Дмитра Апухтіна, 6
по 31-12-2025
45400000-1
Завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ЛА-КРУА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 19-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Булгакова, 12, офіс 24, 03134, Бабичев Роман Миколайович
Остаточна пропозиція:
15 486 254,46 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 307 568,46 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 13-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 21-02-25, 15:14:57
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, у вигляді даного протокольного рішення, протягом одного дня з дотриманням вимог Закону та Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 19-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-03-25, 11:38:22
24

1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. Стосовно підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1.1. Учасник надав оригінал довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (далі – Довідка*). Згідно вимог та вказаної інформації в Довідці* в договорі про надання послуг спецтехнікою, механізмами №ДБУ/29052024/2371/ЗН від 29.05.2024 року відсутній перелік спецтехніки і механізмів; відсутні підтверджуючі документи про реєстрацію машин та механізмів, які перебувають у власності Учасника та зазначені у Довідці*. 1.2. Стосовно підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.2.1. Учасник надав оригінал довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Довідка**). Довідка** надана не за формою, в аналогічних договорах не зазначено клас наслідків, сума аналогічних договорів не відповідає сумам згідно з наданими формами КБ-2В та КБ-3. 1.3. Стосовно підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 1.3.1. Учасник надав оригінал довідки про підтвердження фінансової спроможності (далі – Довідка***). В Довідці*** вказаних дохід за останні 4 календарні роки, але надана фінансова звітність за останні 3 календарні роки. 1.4. Всупереч вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 1.5. Учасник не надав копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 1.6. Учасник не надав інформацію про наявність в учасника діюча(-і) ліцензія(-ї) або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС2). 1.7. Учасник, відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження забезпечення тендерної пропозиції, надав банківську гарантію від 07.02.2025 № 45077, надана Учасником банківська гарантія має ряд невідповідностей. 1.7.1. Банківська гарантія не підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) ГАРАНТА та його печатки відповідно. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункт 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.1.2. пункту 1.1. розділу 1 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.1.3. пункту 1.1. розділу 1 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 1.2.1. пункту 1.2. розділу 1 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 1.2.4. пункту 1.2. розділу 1 до тендерної документації. 2.6. Підпункт 1.4.1. пункту 1.4. розділу 1 до тендерної документації. 2.7. Пункт 4.3. розділу 4 до тендерної документації. 2.8. Пункт 4.9. розділу 4 до тендерної документації. 2.9. Пункт 4.10. розділу 4 до тендерної документації. 2.10. Пункт 5.1. розділу 5 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати: - Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника (далі – Довідка), а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному, згідно з підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми; - Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які перебувають у власності Учасника, підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством). - Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для виконання робіт, тощо, документально підтверджуються чинними договорами оренди/лізингу/ виконання робіт тощо (сканованими оригіналами або копіями). 3.2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі - Довідка). Подається у наведеному, згідно з підпунктом 1.2.1. пункту 1.2. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми; Аналогічним договором буде вважатися договір підряду або субпідряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, а саме: нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту подібні за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо), за класом наслідків не нижче СС2. - Копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(-ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами. 3.3. На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник має надати: Учасник повинен підтвердити власну фінансову спроможність фінансовою звітністю. Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови: - середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під середньорічним Доходом розуміються суми Доходу від реалізації продукції, робіт, послуг (включаючи ПДВ) та інші доходи підприємства. Підтверджуючими документами є: 1) Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.п.2) цього підпункту, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.** **Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Надана фінансова звітність подається з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 3.4. Усунути невідповідність, шляхом підписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.5. Учасник повинен надати копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 3.6. Учасник повинен надати інформацію про наявність в учасника діюча(-і) ліцензія(-ї) або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС2). 3.7. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-03-25, 11:38:22
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-02-2025 по 11-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 208Б, , Конюшенко Володимир Ілліч
Остаточна пропозиція:
15 484 254,66 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 272 633,27 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 14-02-25, 09:21:05
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, у вигляді даного протокольного рішення, протягом одного дня з дотриманням вимог Закону та Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 11-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-02-25, 14:25:52
24

1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надав довідку від 03.02.2025 №1, яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме в графі «Модель/марка, державний/ реєстраційний номер /інвентарний номер (за наявності) обладнання, машин і механізмів» – відсутні відомості; в графі «Правові підстави володіння /користування обладнанням, машинами, механізмами» – відсутні відомості стосовно обладнання, машин і механізмів, які не є власністю Учасника; в графі «Термін користування обладнанням, машинами, механізмами (в разі оренди/лізингу/ надання послуг тощо)» – відсутні відомості. 1.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надані документи та інформація, які мають невідповідності. 1.2.1. Учасник надав довідку від 03.02.2025 №3 (далі – Довідка 3), яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме відсутні ім’я, по батькові працівників. 1.2.2. В Довідці 3 Учасник вказав, зокрема, працівника – Конюшенко М.В. (інженер-будівельник). У складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявність трудових відносин з даним працівником в частині виконання ним функцій інженера-будівельника. 1.3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надані документи та інформація, які мають невідповідності: 1.3.1. Учасник надав довідку від 03.02.2025 № 2, яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме відсутні суми виконання договорів. 1.3.2. Учасник надав договір від 01.01.2024 №0101/24, договір від 20.04.2023 №2004-23, договір від 10.08.2023 №1008, які є, всупереч вимогам тендерної документації, за класом наслідків нижче СС2. 1.3.3. Відповідно до пункту 1.3.2 цього повідомлення Учасник не надав позитивні листи-відгуки до договорів за класом наслідків СС2. 1.3.4. Відповідно до пункту 1.3.2 цього повідомлення Учасник не надав копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(- ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами до договорів за класом наслідків СС2. 1.4. Учасник не надав довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 1.5. Всупереч вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 1.6. Учасник не надав копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Зварювальні роботи, газополум’яні роботи, наплавочні роботи, паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 1.7. Учасник, відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження забезпечення тендерної пропозиції, надав банківську гарантію від 31.01.2025 №IG/25101/300, надана Учасником банківська гарантія має ряд невідповідностей. 1.7.1 Не вірно зазначена інформація щодо тендерної документації, а саме – номер та дата рішення уповноваженої особи, яким затверджено тендерну документацію (зі змінами). 1.7.2. Банківська гарантія не підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) ГАРАНТА та його печатки відповідно. 1.8. Учасник не надав лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. П.п. 1.1.1 п. 1.1 р. 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.2. П.п. 1.3.1, п.п. 1.3.5 п. 1.3 р. 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.3. П.п. 1.2.1, п.п. 1.2.2, п.п. 1.2.3, п.п. 1.2.4 п. 1.2 р.1 додатка 1 до тендерної документації. 2.4. П. 2.2 р.2 додатка1 до тендерної документації. 2.5. П. 4.3 р.4 додатка1 до тендерної документації. 2.6. П. 4.9 р.4 додатка1 до тендерної документації. 2.7. П.п. 5.1.4 п.5.1 р.5 додатка1 до тендерної документації. 2.8. П. 3.1 р.3 додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми. 3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.2.1. Довідка* в довільній формі, що містить відомості про ПІБ, посаду, кваліфікацію та досвід працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. 3.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, які містяться в Довідці*, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме - витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, або цивільно правові угоди, або трудові угоди, тощо. 3.3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.3.1. Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю).Учасник не повинен відступати від даної форми. Аналогічним договором буде вважатися договір підряду або субпідряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, а саме: нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту подібні за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо), за класом наслідків не нижче СС2. 3.3.2. Учасник надає не менше 2 аналогічних договорів в повному обсязі з додатками, специфікаціями (у разі їх наявності), з відповідними додатковими угодами (у разі їх наявності). Може надаватися договір (договори), який (які) виконується (виконуються). 3.3.3. Позитивний лист-відгук (дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж за 5 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій), який виданий контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори), інформація про який наведена в довідці, за підписом посадової особи контрагента із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про належне виконання Учасником робіт за ним, у тому числі стосовно якості та строків, та інформації про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.3.4. Копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(-ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами. 3.4. Довідка в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3.5. Усунути невідповідність, шляхом підписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.6. Учасник повинен надати копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Зварювальні роботи, газополум’яні роботи, наплавочні роботи, паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 3.7. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 3.8. Лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-02-25, 14:25:52

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 484 254,66 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 272 633,27 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-02-2025, 17:32:49
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ЛА-КРУА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 486 254,46 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 307 568,46 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-02-2025, 14:22:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-01-2025, 13:25:42
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-01-2025, 18:07:34
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено04-02-2025, 15:11:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 16:56:37
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено24-01-2025, 13:25:39
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено30-01-2025, 18:07:18
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:10:52
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено24-01-2025, 13:25:39
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено24-01-2025, 13:25:39
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено30-01-2025, 18:07:18
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено30-01-2025, 18:07:18
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:10:53
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:10:52
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічний Видалено24-01-2025, 13:25:39
                Проект договору
                публічний Видалено30-01-2025, 18:07:19
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:10:53
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічний Видалено24-01-2025, 13:25:39
                    Інший
                    публічний Видалено30-01-2025, 18:07:19
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:10:53
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічний Видалено24-01-2025, 13:25:39
                        Тендерна документація
                        публічний Видалено30-01-2025, 18:07:18
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 18:07:19
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:10:54
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:10:52
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 16:56:29
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          5. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 82 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-01-2025, 18:07:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Дата архівування: 30-01-2025, 18:07:19
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-01-2025, 18:07:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Дата архівування: 30-01-2025, 18:07:19
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-01-2025, 18:07:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Дата архівування: 30-01-2025, 18:07:19
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-01-2025, 18:07:20
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність фінансової спроможності
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 24-01-2025, 13:25:39
                          Дата архівування: 30-01-2025, 18:07:20
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ