Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 16 426 280 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 164 262,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 82 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 42698149 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Шкода |
| Телефон: | 380972100950 |
| E-mail: | dpmdzo-tdv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
5 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, у вигляді даного протокольного рішення, протягом одного дня з дотриманням вимог Закону та Особливостей.
1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. Стосовно підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1.1. Учасник надав оригінал довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (далі – Довідка*). Згідно вимог та вказаної інформації в Довідці* в договорі про надання послуг спецтехнікою, механізмами №ДБУ/29052024/2371/ЗН від 29.05.2024 року відсутній перелік спецтехніки і механізмів; відсутні підтверджуючі документи про реєстрацію машин та механізмів, які перебувають у власності Учасника та зазначені у Довідці*. 1.2. Стосовно підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.2.1. Учасник надав оригінал довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Довідка**). Довідка** надана не за формою, в аналогічних договорах не зазначено клас наслідків, сума аналогічних договорів не відповідає сумам згідно з наданими формами КБ-2В та КБ-3. 1.3. Стосовно підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 1.3.1. Учасник надав оригінал довідки про підтвердження фінансової спроможності (далі – Довідка***). В Довідці*** вказаних дохід за останні 4 календарні роки, але надана фінансова звітність за останні 3 календарні роки. 1.4. Всупереч вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 1.5. Учасник не надав копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 1.6. Учасник не надав інформацію про наявність в учасника діюча(-і) ліцензія(-ї) або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС2). 1.7. Учасник, відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження забезпечення тендерної пропозиції, надав банківську гарантію від 07.02.2025 № 45077, надана Учасником банківська гарантія має ряд невідповідностей. 1.7.1. Банківська гарантія не підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) ГАРАНТА та його печатки відповідно. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункт 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.1.2. пункту 1.1. розділу 1 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.1.3. пункту 1.1. розділу 1 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 1.2.1. пункту 1.2. розділу 1 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 1.2.4. пункту 1.2. розділу 1 до тендерної документації. 2.6. Підпункт 1.4.1. пункту 1.4. розділу 1 до тендерної документації. 2.7. Пункт 4.3. розділу 4 до тендерної документації. 2.8. Пункт 4.9. розділу 4 до тендерної документації. 2.9. Пункт 4.10. розділу 4 до тендерної документації. 2.10. Пункт 5.1. розділу 5 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати: - Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника (далі – Довідка), а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному, згідно з підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми; - Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які перебувають у власності Учасника, підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством). - Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для виконання робіт, тощо, документально підтверджуються чинними договорами оренди/лізингу/ виконання робіт тощо (сканованими оригіналами або копіями). 3.2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі - Довідка). Подається у наведеному, згідно з підпунктом 1.2.1. пункту 1.2. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми; Аналогічним договором буде вважатися договір підряду або субпідряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, а саме: нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту подібні за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо), за класом наслідків не нижче СС2. - Копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(-ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами. 3.3. На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник має надати: Учасник повинен підтвердити власну фінансову спроможність фінансовою звітністю. Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови: - середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під середньорічним Доходом розуміються суми Доходу від реалізації продукції, робіт, послуг (включаючи ПДВ) та інші доходи підприємства. Підтверджуючими документами є: 1) Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.п.2) цього підпункту, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.** **Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Надана фінансова звітність подається з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 3.4. Усунути невідповідність, шляхом підписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.5. Учасник повинен надати копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 3.6. Учасник повинен надати інформацію про наявність в учасника діюча(-і) ліцензія(-ї) або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС2). 3.7. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, у вигляді даного протокольного рішення, протягом одного дня з дотриманням вимог Закону та Особливостей.
1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надав довідку від 03.02.2025 №1, яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме в графі «Модель/марка, державний/ реєстраційний номер /інвентарний номер (за наявності) обладнання, машин і механізмів» – відсутні відомості; в графі «Правові підстави володіння /користування обладнанням, машинами, механізмами» – відсутні відомості стосовно обладнання, машин і механізмів, які не є власністю Учасника; в графі «Термін користування обладнанням, машинами, механізмами (в разі оренди/лізингу/ надання послуг тощо)» – відсутні відомості. 1.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надані документи та інформація, які мають невідповідності. 1.2.1. Учасник надав довідку від 03.02.2025 №3 (далі – Довідка 3), яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме відсутні ім’я, по батькові працівників. 1.2.2. В Довідці 3 Учасник вказав, зокрема, працівника – Конюшенко М.В. (інженер-будівельник). У складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявність трудових відносин з даним працівником в частині виконання ним функцій інженера-будівельника. 1.3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надані документи та інформація, які мають невідповідності: 1.3.1. Учасник надав довідку від 03.02.2025 № 2, яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме відсутні суми виконання договорів. 1.3.2. Учасник надав договір від 01.01.2024 №0101/24, договір від 20.04.2023 №2004-23, договір від 10.08.2023 №1008, які є, всупереч вимогам тендерної документації, за класом наслідків нижче СС2. 1.3.3. Відповідно до пункту 1.3.2 цього повідомлення Учасник не надав позитивні листи-відгуки до договорів за класом наслідків СС2. 1.3.4. Відповідно до пункту 1.3.2 цього повідомлення Учасник не надав копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(- ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами до договорів за класом наслідків СС2. 1.4. Учасник не надав довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 1.5. Всупереч вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 1.6. Учасник не надав копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Зварювальні роботи, газополум’яні роботи, наплавочні роботи, паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 1.7. Учасник, відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження забезпечення тендерної пропозиції, надав банківську гарантію від 31.01.2025 №IG/25101/300, надана Учасником банківська гарантія має ряд невідповідностей. 1.7.1 Не вірно зазначена інформація щодо тендерної документації, а саме – номер та дата рішення уповноваженої особи, яким затверджено тендерну документацію (зі змінами). 1.7.2. Банківська гарантія не підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) ГАРАНТА та його печатки відповідно. 1.8. Учасник не надав лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. П.п. 1.1.1 п. 1.1 р. 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.2. П.п. 1.3.1, п.п. 1.3.5 п. 1.3 р. 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.3. П.п. 1.2.1, п.п. 1.2.2, п.п. 1.2.3, п.п. 1.2.4 п. 1.2 р.1 додатка 1 до тендерної документації. 2.4. П. 2.2 р.2 додатка1 до тендерної документації. 2.5. П. 4.3 р.4 додатка1 до тендерної документації. 2.6. П. 4.9 р.4 додатка1 до тендерної документації. 2.7. П.п. 5.1.4 п.5.1 р.5 додатка1 до тендерної документації. 2.8. П. 3.1 р.3 додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми. 3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.2.1. Довідка* в довільній формі, що містить відомості про ПІБ, посаду, кваліфікацію та досвід працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. 3.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, які містяться в Довідці*, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме - витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, або цивільно правові угоди, або трудові угоди, тощо. 3.3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.3.1. Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю).Учасник не повинен відступати від даної форми. Аналогічним договором буде вважатися договір підряду або субпідряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, а саме: нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту подібні за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо), за класом наслідків не нижче СС2. 3.3.2. Учасник надає не менше 2 аналогічних договорів в повному обсязі з додатками, специфікаціями (у разі їх наявності), з відповідними додатковими угодами (у разі їх наявності). Може надаватися договір (договори), який (які) виконується (виконуються). 3.3.3. Позитивний лист-відгук (дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж за 5 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій), який виданий контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори), інформація про який наведена в довідці, за підписом посадової особи контрагента із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про належне виконання Учасником робіт за ним, у тому числі стосовно якості та строків, та інформації про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.3.4. Копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(-ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами. 3.4. Довідка в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3.5. Усунути невідповідність, шляхом підписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.6. Учасник повинен надати копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Зварювальні роботи, газополум’яні роботи, наплавочні роботи, паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 3.7. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 3.8. Лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.