Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 531 388 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 656,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
| Телефон: | 0577252879 |
| E-mail: | zakupivli.dbvr1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХ-ІНКОМ» невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Відсутня довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку про наявність Статутних обмежень. 1.2.Довідка від 06.02.2025 №09/25 не відповідає вимогам тендерної документації щодо викладеної в ній інформації. 1.3.Довідку від 06.02.2025 №03/25 складено не у відповідності до вимог тендерної документації. 1.4.Інформація викладена у пункті 5 довідки від 06.02.2025 №03/25 щодо марки обладнання не відповідає інформації зазначеній у Договорі від 01.07.2023 року №01/07-2023 щодо марки вищеозначеного обладнання. 1.5.Інформація про підставу використання обладнання зазначеного у п.п. 7-11 довідки від 06.02.2025 №03/25 не підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації. 1.6.Довідку від 06.02.2025 №01/25 заповнено не у відповідності до вимог тендерної документації щодо розділу «Прізвище, ініціали працівника». 1.7.Довідку від 06.02.2025 №01/25 заповнено не у відповідності до вимог тендерної документації щодо розділу «Штатний працівник/цивільно-правовий договір або інший правочин». 1.8.Інформацію зазначену у пункті 7 довідки від 06.02.2025 №01/25 не підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації. 1.9.Довідка від 06.02.2025 № 03/25 не містить інформації про наявність в Учасника обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідного для виконання робіт, необхідних для виконання окремих видів робіт передбачених Додатком № 1 до тендерної документації. 1.10. Копія фінансової звітності малого підприємства не завірена у відповідності до вимог тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.4.3 розділу І тендерної документації, пункт 3.1 розділу ІІІ тендерної документації, пункт 6.6 розділу VІ тендерної документації, пункт 1.1. розділу 3.1 Додатку №3 до тендерної документації, пункт 2 розділу 3.1. Додатку №3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.