Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 943 436 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 129 717,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
| Телефон: | 0577252879 |
| E-mail: | zakupivli.dbvr1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
6 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутня довідка з інформацією про особу яку уповноважено на підписання договору про закупівлю. 1.2. Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідного для виконання робіт, матеріально-технічної бази (виробничі потужності, складські приміщення тощо) складена не у відповідності до вимог тендерної документації. 1.3. Інформація зазначена у довідці від 03.02.2025 № 01-20/101 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає інформації, що зазначена у документах, наданих Учасником для підтвердження способу залучення працівників Учасника. 1.4. Довідка від 03.02.2025 № 01-20/103 не містить інформації про наявність в Учасника обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідного для виконання робіт, необхідних для виконання окремих видів робіт передбачених Додатком № 1 до тендерної документації. 1.5. Договір № 01/0824_1 про надання послуг технікою від 01.08.2024, на підтвердження права користування відповідними ресурсами, надано не в повному обсязі, який передбачено умовами договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 6.6 розділ VI «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації; пп. 1.1 п. 1 розділу 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації; п. 2 розділу 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації; додаток № 1 до тендерної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.