Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 472 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 360 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
6 |
Перелік виявлених невідповідностей: інформаційні довідки вих. № 5, 12-1, 13, 12 (працівники), 12 (обладнання) датовані 28.01.2024, що передує даті оголошення про проведення відкритих торгів; сертифікат на мікрокульки складений іноземною мовою, що не відповідає вимогам Тендерної документації; виявлено невідповідність середньомісячної тривалості робочого часу (Учасником застосовано 174,67 людино-годин, проте, у зв’язку з продовженням воєнного стану з 01.01.2025 норму було змінено на 166,67 людино-годин). Також, в підсумковій відомості ресурсів зазначено використання орендованого демаркера дорожньої розмітки, проте дана машина відсутня у довідці від 28.01.2024 року № 12 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, також відсутній договір оренди. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Пункт 1.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) сертифікат складений українською мовою; надати (завантажити) інформаційні довідки про підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у Тендерній документації з виправленою датою; надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації), також надати (завантажити) довідку про наявність обладнання, що відповідає локальному кошторису на будівельні роботи та договори оренди на орендовану техніку
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.