Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
Дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 396 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 984,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Зіньків-благоустрій" Зіньківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 45317774 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Копиця Ніна |
| Телефон: | 380956335909 |
| E-mail: | kp.zinkiv-blagoustriy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 38100, Україна, Полтавська область,Зіньків, вул.Воздвиженська, будинок 67 |
4 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції не надано Додаток 3 до тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати Додаток 3 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.