Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 289 440 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 447,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство фірма "Конвалія" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
| ЄДРПОУ: | 25162264 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривуненко Інна Сергіївна |
| Телефон: | 380954440655 |
| E-mail: | kpf_konvaliya@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37500, Україна, Полтавська область,Лубни, вулиця Мистецька, будинок 36 |
3 |
Повідомлення про усунення невідповідностей (частина16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями та відповідно до статті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) ) При проведенні кваліфікації Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах відповідно до п.п.1.1.2. розділу 3 тендерної документації, зокрема технічні вимоги у стверджувальній формі. Просимо усунути невідповідності наступним чином, а саме: надати технічні вимоги у стверджувальній формі згідно додатку 2 тендерної документації завірені належним чином (підписом уповноваженої особи.)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.