Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 289 136,78 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 445,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22978663 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бортяш Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380544971837 |
| E-mail: | shostka-osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
0 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 04.02.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Вікна Віконда» (код ЄДРПОУ 40207010), в особі генерального директора Євгена Каріса, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Заходи з енергозбереження. Поточний ремонт приміщення з заміною вікон на енергозберігаючі комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою м. Шостка, вул. Максима Киричука (Ціолковського),10 код CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45330000-9 (водопровідні та санітарно-технічні роботи) деталізований код ДК 45420000-7(столярні та теслярні роботи). Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-21-011607-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник ТОВ «Вікна Віконда» надав Довідку № 1731 від 31.01.2025 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт /надання послуг в якій е не відповідність в пункті 43 модель автотранспортна та рік випуску не відповідають технічному паспорту транспортного засобу, згідно Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) тендерної Документації № 2 від 21.01.2025 року. 2. Учасник ТОВ «Вікна Віконда» надав Дефектний акт згідно Додатку № 4 (технічні вимоги) де в пункті 6 улаштування віконних зливів не відповідає кількість метрів. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з виявленими помилками: 1. Учасник ТОВ «Вікна Віконда» надав Довідку № 1731 від 31.01.2025 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт /надання послуг в якій е не відповідність в пункті 43 модель автотранспортна та рік випуску не відповідають технічному паспорту транспортного засобу, згідно Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) тендерної Документації № 2 від 21.01.2025 року. 2. Учасник ТОВ «Вікна Віконда» надав Дефектний акт згідно Додатку № 4 (технічні вимоги) де в пункті 6 улаштування віконних зливів не відповідає кількість метрів, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) тендерної Документації № 2 від 21.01.2025 року виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 1. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.