Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 10 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44158575 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Довганюк |
| Телефон: | +380372524122 |
| E-mail: | dovganyouk60@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58002, Україна, Чернівецька область,місто Чернівц, вул.Б.Хмельницького, 64-А |
0 |
1.1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно пп. 2.1.2. Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Учасник в складі тендерної пропозиції надав скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № СХМ 026951 (першу сторінку). 1.1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пп. 2.1.2. Додатку 2 до тендерної документації; 1.1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № СХМ 02695 зі всіма сторінками;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.