Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: - Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 162 721 784,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 627 217,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 813 608,92 UAH |
| Замовник: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34357364 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vob.org.ua |
| Контактна особа: | Лосенко Вікторія Сергіївна |
| Телефон: | 380459740072 |
| E-mail: | tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
19 |
ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи 07.03.2025 місто Буча № 47 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: «KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» № UA-2025-01-20- 016236-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП», поданої на процедуру закупівлі : : «KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» № UA-2025-01-20- 016236-a. згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності згідно Додатку 1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення (Додаток 1) з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» № UA-2025-01-20- 016236-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Фахівець із публічних закупівель, Уповноважена особа (КЕП) Вікторія ЛОСЕНКО Додаток 1 До Протоколу № 47 від 06.03.2025 р. Повідомлення про усунення виявлених не відповідностей № Перелік виявлених невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації/або законодавство, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації ( Додаток 6) : 1.1.Інформація про працівників що планується залучити: - не має підтверджуючих документів на Щербакова В.В; -не вірно вказані дані в таблиці згідно наданих Цивільно-правових Договорів: Крамар Сергій Михайлович ( не вірно вказана посада); Балюк Сергій вказано Васильович а вірно Валерійович; 1.2. відсутня інформація у таблиці згідно наданих цивільно правових Договорів: 1) Договір № 03072023-1 від 08.05.2023 Демченко Світлана Василівна; 2) Михайленко Дмитро Васильович (Договір № 01/07/24-1 від 01.07.2024) Розділ ІІІ п. 5.2.1 ТД: Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Виправити виявлені невідповідності у Додатку 6 тендерної документації. 2. Довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 2. 1. У позиціях 1 та 2 таблиці відсутня повна інформація щодо дати укладення та завершення договору ( колонка 2); 3.2.Відсутні підтверджуючі документи на вказані Договори у позиціях 3,4,5. Згідно розділу ІІІ пункту 5.3. Тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору. Виправити виявлені невідповідності у Додатку 7. 3. У Тендерній пропозиції (додаток 1) зазначено що Учасник є платником ПДВ, але у довідці довільної форми (згідно п. 1.3 розділу ІІІ ТД) вказано що КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» на момент подання тендерної пропозиції не є платником ПДВ. Додаток 1 Тендерної документації «Тендерна (цінова) пропозиція» Розділ ІІІ пункт 1.3 Тендерної документації: Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС) Надати роз’яснення стосовно виявлених не відповідностей 4. Відсутність Договору про спільну діяльність Об'єднання двома (або кількома) самостійними особами майна, трудових зусиль та інших внесків і організація спільної діяльності для досягнення спільної мети (цілей) без створення юридичної особи здійснюються за договором про спільну діяльність. Спільна діяльність підприємств регулюється ст. 1130 – 1143 Цивільного кодексу України. Надати Договір про спільну діяльність згідно чинного законодавства України для даної категорії об’єднання яким є Учасник КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП»
Замовником, у відповідності до положень Особливостей було оголошено 20 січня 2025 року відкриті торги на закупівлю: «KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» № UA-2025-01-20-016236-a. Згідно до умов тендерної документації та інформації оприлюдненої в електронній системі 26 лютого 2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури закупівлі в порядку визначеному пунктом 39 Особливостей. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, частиною 9 статті 29 Закону визначено, що після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином строк для розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПБФ ГРУП становить до 5 березня 2025 року. У зв’язку із тим, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах на виправлення яких Учасник завантажив у електронну систему закупівель та на розгляд яких Замовнику потрібен певний час та які потребують вивчення та/або враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту.
ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи 28.02.2025 місто Буча № 43 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБФ ГРУП невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю): «KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» № UA-2025-01-20-016236-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБФ ГРУП невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБФ ГРУП , поданої на процедуру закупівлі : «KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» № UA-2025-01-20-016236-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності згідно Додатку 1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ПБФ ГРУП у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення (Додаток 1) з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБФ ГРУП невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» № UA-2025-01-20-016236-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ПБФ ГРУП у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Фахівець із публічних закупівель, Уповноважена особа (КЕП) Вікторія ЛОСЕНКО Додаток 1 До Протоколу № 43 від 28.02.2025 р. Повідомлення про усунення виявлених не відповідностей № Перелік виявлених невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. 1. Зазначена інформація, а саме Договір оренди № 06/01/24 у Довідці не співпадає з наданим Учасником Договором № 06/01/25 Згідно пункту 5.1.1 Тендерної документації: Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання*, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Виправити номер Договору у Довідці (Додаток 5) 2. Відсутність підтверджуючих документів щодо власного обладнання Згідно пункту 5.1.1 Тендерної документації: Щодо підтвердження кожної одиниці власного обладнання (інструментів устаткування, приладів, транспортних засобів) учасник надає оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства за підписам керівника та головного бухгалтера підприємства. Надати скан-копії документів згідно п. 5.1.1. ТД 3. У Довідці у графі «Документ, підтверджуючий приналежність **» не зазначена інформація стосовно власного обладнання Згідно Додатку 5 до тендерної документації * -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання). Доповнити зазначену інформацію 4. Довідка не відповідає умовам Тендерної документації та адресована не Замовнику 1.4. Довідка про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах – згідно вимог пункту 1.10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації. Привести у відповідність згідно вимог даної Тендерної документації 5. Згідно наданих наказів, інформація зазначена у Довідці не про усіх штатних працівників, а саме пропущено таких працівників: Розовик А.Г.; Чумак С.Є.; Вельорко В.О.; Шевченко Л.В; Івахненко К.О.; Палюх Є. І.; Холод О. С.; Губенко Д.М.; Малишев І.П; Стебельський С. Ю.; Мельник В.В; Воробйов Т.С.; Заболотний В.В., Антонишин В.П; Воробйов Т.С.; Мороз О.В; Дерень Р. М; Бовтонюк І.О; Очеретянко М. П.; Поліщук М.Б. Антонишин В. П. - не вірно вказана посада згідно наказу. Згідно пункту 5.2.1. Тендерної документації: Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Виправити виявлені невідповідності та привести у відповідність Довідку згідно Додатку 6 6. Відсутня інформація та документи На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника) Згідно Додатку 6 Тендерної документації На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються. На підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. Виправити виявлені невідповідності 7. Лист наданий учасником не відповідає вимогам ТД та адресована не Замовнику В підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля згідно форми у додатку 3-А цієї документації. Виправити виявлені невідповідності у листі 8. Відсутність Довідки про санкції згідно п. 5.5.3. ТД Згідно пункту 5.5.3 ТД 5.5.3. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за НКПВУ, учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі пропозиції інформації про відсутність наступних підстав, а саме: -- Довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій: (a) Організація Об’єднаних Націй та будь-яка установа чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена або уповноважена Організацією Об’єднаних Націй запроваджувати, керувати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (b) Європейський Союз та будь-яке агентство чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена чи уповноважена Європейським Союзом вводити, адмініструвати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; (c) Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Державний департамент США та/або Міністерство торгівлі Сполучених Штатів. Надати Довідку згідно пункту 5.5.3 ТД. 9. Довідка не відповідає умовам Тендерної документації та адресована не Замовнику Згідно пункту 5.5.3 ТД 5.5.3. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за НКПВУ, учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі пропозиції інформації про відсутність наступних підстав, а саме: -- Довідка в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ/ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ/ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі. Привести у відповідність згідно вимог даної Тендерної документації 10. Банківська гарантія видана на дату ТД у редакції від 21.01.2025 року Згідно пункту 2 розділу ІІІ ТД: У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Привести Банківську гарантію у відповідність згідно вимог ТД на дату останньої редакції від 18.02.205 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.